در نشست خبری مطرح شد:

معرفی 11كارگر نمونه در یازدهم اردیبهشت ماه

معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر كار گفت:از پنجم اردیبهشت ماه اجرای برنامه های وزارت كار برای هفته كارگر آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ماه با انتخاب كارگران نمونه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی حیدریان معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نشست خبری خود كه امروز (شنبه) برگزار شد با بیان این‌كه سال 95 ،سال ویژه ای در حوزه كار و فعالیت است، اظهار داشت: انتخاب شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ، به عنوان راهنما و خط مشی برای بستر سازی برگزاری هرچه بهتر امور در حوزه تلاش و كار است.

وی گفت:امیدوارم امسال بتوانیم در برگزاری هرچه بهتر هفته كارگر،برای افرادی كه از اصلی ترین ستون اقتصادی كشور هستند موفق عمل كنیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون،كار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در همین راستا امسال نیز برای تكریم كارگران برنامه های گوناگونی را در نظر داریم.

حيدريان بيان كرد:از فردا به مناسبت روز کار و کارگر طبق تقویم سازمان جهانی کار، برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، فردا به نام کارگران، امام و انقلاب نامگذاری شده که در این روز با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می شود.

 معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اين‌كه روز دوشنبه با مدیران NGOها و بهزیستی‌های سراسر کشور دیدار می شود، افزود:عنوان کار، سلامت و نشاط اجتماعی برای اين روز انتخاب شده است كه تبیین زنگ ورزش نیروی کار سراسر کشور نيز از ديگر برنامه های وزارت خانه است.

حيدريان گفت: 7 اردیبهشت ماه با عنوان امید به آینده و تامین اجتماعی نامگذاری شده که نشست‌های کارگری و کارفرمایی در سازمان تامین اجتماعی برگزار و به مشکلات کارگران و بازنشستگان رسيدگی می شود.

وی در ادامه در خصوص برنامه روز چهارم هفته كارگر اظهار داشت: این روز با عنوان کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است ،همچنين  زنان، کار و توسعه اجتماعی عنوان پنجمین روز از هفته کارگر است که در این روز از زنان کارگر تقدیر شده و نقش زنان  در بازار کار کشور تبیین می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که عنوان  کارگر، مهارت و معنویت نام ششمين روز از هفته كارگر است، تصريح كرد:در این روز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نماز جمعه عبادی سیاسی تهران حضور دارند.

حيدريان بيان كرد: در یازدهم اردیبهشت ماه روز کار و کارگر زنگ کار و تلاش در کل کشور نواخته می شود و از11 کارگر نمونه در سراسر کشور كه 3 نَفَر از آن ها بانوان هستند و 3 واحد نمونه کشوری نیز تجليل به عمل می آيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار