اردبیل؛

برخورداری تمام روستاهای خلخال از نعمت گاز طبیعی

فرماندار خلخال گفت: تا پايان سال آينده تمام روستاهای بالاي 20 خانوار اين شهرستان از تسهيلات گاز طبيعی برخوردار می‌ شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نظری شيخ احمد در نشست با مديرعامل شركت ملی توزيع و پخش فرآورده‌ های نفتی اردبيل افزود: 21 پروژه گاز رسانی روستايی در خلخال در حال اجرا است كه تعدادی از اين طرح ها در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بيان اينكه با بهره بردای از پروژه های گازرسانی خلخال شاخص بهره مندی جمعيت روستايی اين شهرستان از گاز طبيعی تا پايان امسال به 86 درصد خواهد رسيد گفت: با اجرا و تكميل مجموع طرح های گازرسانی شهرستان تمام روستاهای بالای 20 خانوار خلخال تا پايان سال آينده از نعمت استفاده از گاز طبيعی برخوردار خواهند شد.

فرماندار خلخال اظهار كرد: با تلاش و خدمات ارزنده دولت تدبير و اميد در اجرای پروژه های گازرسانی روستايی مصرف نفت سفيد در روستاهای خلخال به طور قابل توجهی كاهش يافته و در آينده با تكميل و بهره برداری از طرح های در حال اجرای شركت گاز استان نيازی به سوخت رسانی مايع و نفت سفيد به روستاهای خلخال نخواهد بود.

وی افزود: در سال گذشته و تعطيلات نوروز امسال مشكلی در تامين سوخت جايگاه های بنزين ، نفت گاز ، سی ان جی ها و نفت سفيد مورد نياز اهالی روستاهای اين شهرستان مشاهده نشد.

مديرعامل شركت ملی فرآورده های نفتی اردبيل نيز در اين جلسه از كاهش 15 درصدی ميزان مصرف نفت سفيد در روستاهای اين استان در سال گذشته خبرداد.

محمود آقامحمديان گفت: با گازدار شدن روستاهای استان روز به روز ميزان درخواست نفت سفيد در روستاها كاهش يافته و با اجرا و تكميل پروژه های گازرسانی روستايی استان ميزان مصرف نفت سفيد در سال جاری نسبت به سال گذشته به طور قابل توجهی كاهش خواهد يافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.