نامه ارشادی لینکلن به اوباما از پیونگ‌یانگ سر درآورد!

رسانه‌های دولتی کره‌شمالی با انتشار نامه‌ای ساختگی از زبان آبراهام لینکلن، آمریکا را به خاطر فریبکاری در مسئله هسته‌ای پیونگ‌یانگ مورد حمله قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس نیوز؛ کره شمالی پس از تهدید به حمله هسته‌ای و انتقادات نژادپرستانه علیه دولت باراک اوباما، این بار پای آبراهام لینکلن را پیش کشید.

رسانه‌های دولتی کره شمالی با انتشار نامه‌ای ساختگی از زبان آبراهام لینکلن -شانزدهمین رئیس‌جمهور آمریکا- دولت اوباما را به خاطر فریبکاری در مسئله هسته‌ای پیونگ‌یانگ مورد حمله قرار داده است.

در این نامه که با عنوان "نصیحت به اوباما" و با لحنی محاوره‌ای منتشرشده آمده است: هی اوباما، می‌دانم این روزها ذهن تو با مسائل مختلفی درگیر است. پس‌ از آنکه تو را در روز عید پاک مقابل تصویر خودم غرق در افکارت دیدم، تصمیم گرفتم کمی تو را نصیحت کنم.

لینکلن ساختگی در این نامه تلاش اوباما به‌عنوان یکی از برگزیدگان جایزه صلح نوبل برای ایجاد جهانی بدون تسلیحات هسته‌ای را مسخره می‌کند و می‌پرسد: چرا آمریکا خودش پیش از همه، وعده نابودی تسلیحات هسته‌ای را عملی نمی‌کند؛ درحالیکه کشورهایی همچون کره شمالی درصدد پایان دادن به برنامه‌های هسته‌ای‌شان هستند. اگر آمریکا کشوری با بیشترین حجم تسلیحات هسته‌ای است، چرا در عملی کاری نمی‌کند و فقط حرف میزند؟ این کار باعث تمسخر آمریکا در سراسر جهان خواهد شد.

در پایان این نامه ساختگی آمده است: هی اوباما، اکنون قرن 21 است و روش‌های رئیس‌جمهورهای قبلی آمریکا برای فریب مردم قدیمی شده است. جهان به آمریکایی که مسئولیت حرف‌هایش را بر عهده نگیرد، اعتماد نمی‌کند.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های پیونگ‌یانگ لفاظی هایی علیه واشینگتن و سئول به پا کرده‌اند. خبرگزاری دولتی کره شمالی در سال 2014 اوباما را با لفظ میمون خطاب کرد و به تکرار عنوان فاحشه را به رئیس‌جمهور کره جنوبی داده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
دیکتاتور خوووووودتی اون سرورتون یانکی ها
درود بر رهبر کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
خدا کنه هرچه زودتر مردم کره شمالی از شر این دیکتاتور راحت شن
آخرین اخبار