کشاورزی در هفته ای که گذشت؛

بهار با طعم گرانی/ گوشت ارزان شد

در فصل سیاه بهار که میوه های زمستانه تمام شده و فصل میوه تابستانه نرسیده با افزایش قیمت در بازار مواجه شدیم تا قیمت هر کیلو گوشت که هزار تومان نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاهش قیمت گوشت تا گرانی مرغ در بازار از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در هفته ای که گذشت؛


مسئول اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: امیدواریم با توجه به شرایط موجود و در یافت کد ir صادرات خوبی به بازارهای هدف داشته باشیم.


رئیس انجمن گیاهان دارویی گفت: عرصه قابل توسعه ای برای زراعت در کشور وجود ندارد به همین خاطر مجبور به واردات گیاهان دارویی برای تامین نیاز جامعه هستیم.


طبق آخرین اخبار از اتحادیه پرنده و ماهی باید منتظر مرغ گران و ارزانی ماهی در روزهای آینده باشیم.


رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:قیمت هر کیلو شقه گوسفندی نسبت به هفته گذشته در بازار با کاهش هزار تومانی قیمت مواجه است.


مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت:در فصل سیاه بهار که میوه های زمستانه تمام شده و فصل میوه تابستانه نرسیده ، تا حدودی قیمت میوه های نوبرانه در بازار گران است.


رئیس اتحادیه بارفروشان گفت:قیمت پیاز برخلاف ابتدای فصل کشت، به سبب فروانی عرضه زیر هزار تومان است.


معاون سازمان حفظ نباتات گفت:تاکنون در 11 استان کشور بیماری زنگ زرد گندم مشاهده شده است و هشدارهای لازم به کشاورزان داده شده است.


مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: کاهش اقلام خوراکی و نهاده های دام تاثیر بسزایی در جبران افزایش هزینه های دامدارن داشته است.


دبیر انجمن برنج گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی، برنج کاران گیلانی منظر کاهش 15 درجه ای دما باشند.


مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: کشور با توجه به جایگاه خوب تولید گندم و در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی به مرز خود کفایی رسیده است.


مدیرعامل اتحادیه تکثیر و صادرات آبزیان گفت:بابرنامه ریزی منسجم در خصوص فناوری های روز در زمینه شیلات می توانیم به سرعت میزان تولید و صادرات خود را افزایش دهیم.


دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت:با اجرای این طرح نوسان قیمت تخم مرغ در سبد مصرفی خانوارها به حداقل می رسد و اجرای آن نظام کنترلی برای واسطه ها به وجود خواهد آورد.


رئیس سازمان شیلات گفت:هم اکنون ایران اولین تولیدکننده ماهی قزل آلا در دنیا از نظر میزان ظرفیت تولید محسوب می شود.

انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
قیمت تولیدات گلخانه ای بایدتضمینی شود...
آخرین اخبار