قطری ها دست به دامن شایعات میزبانی سوریه در عمان

رسانه های قطری در مورد میزبانی سوریه در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه معتقدند: عمان به عنوان میزبان دیدارهای سوریه خواهد بود.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  رسانه های قطری با وجود اینکه می دانند سوریه، ایران را میزبان دیدارهای خود معرفی کرده است با توجه به شرایط هم گروهی با کشورمان تاکید دارند که عمان می بایستی میزبان دیدارهای سوریه باشد.

به نظر می رسد در این مورد هم باید منتظر لابی عرب ها با کنفدراسیون آسیا و فیفا باشیم چرا که دیدارهای عراق هم باید در ایران انجام شود و عربستان نسبت به این موضوع به طور حتم اعتراض خواهد کرد.

البته در مورد دیدار های عراق توجیه وجود دارد چرا که ایران در این گروه حضور ندارد اما سوریه به دلیل هم گروهی با ایران شاید شرایط را برای ما متفاوت بکند و این موضوع دیدار های این تیم را به عمان یا یک کشور ثالث دیگر هدایت کند.

جام جهانی و اهمیت آن برای کشورهای آسیایی یک پشتیبانی کامل را می خواهد چرا که ایران باید در شرایط مساوی و با احقاق حق خود در زمینه های دیپلماسی ورزشی به اهداف خود برسد و حتی در مورد داوری دیدارها و دیگر مسائل حاشیه ای باید دقت لازم را داشت.

شاید در این برهه از زمان که ریاست کنفدراسیون آسیا را شیخ سلمان به عهده دارد باید از کانال فیفا به برخی از مسائل ورود کنیم و راهی را بر لابی های پیدر پی تیم های عربی بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار