رای AFC در خصوص میزبانی ایران از عراق

به نوشته یک سایت عراقی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال عراق در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، بجز مسابقه این کشور با عربستان، با میزبانی ایران موافقت کرد.

رای AFC در خصوص میزبانی ایران از عراق به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایت الفرات گزارش داد کنفدراسیون فوتبال آسیا  روز پنج شنبه با برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2018روسیه ، در ایران موافقت کرد،‌البته بجزمسابقه تیم ملی عراق با عربستان که  تصمیم‌گیری درباره آن بر عهده فیفا گذاشته شده است.

یک منبع آگاه به الفرات گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما تصمیم گرفت بازی‌های تیم ملی ما در این  مرحله حساس در ایران برگزار شود.

همچنین این منبع آگاه افزود کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از نشست مثمرثمر امروز(پنج شنبه) عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق با سعود المهندی مبروک رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا،‌تصمیم‌گرفت موضوع مسابقه با عربستان را به فیفا محول کند.

بر اساس قرعه‌کشی مرحله سوم مسابقات مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی عراق در گروه موسوم به مرگ با استرالیا، امارات، عربستان سعودی، تایلند و ژاپن همگروه شده است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار