مگر قرار است، ابراهیمی در هر دیدار هتریک کند؛

کمالوند: گزارشگر باید گزارش کند نه کارشناسی!/دربی مساوی می شود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مگر گزارشگر بازی،کارشناس و یا مدرک مربیگری دارد که کارشناسی می کند.

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار کرد : بازی جذابی بود و هر 2 تیم عملکرد خوبی را از خود ارائه دادند اما شرایط بد آب و هوایی لغزندگی زمین سبب شد تا تیم مان نتواند به خوبی از موقعیت های خود استفاده کند و سرانجام با شکست از میدان خارج شود.
 
وی درباره عملکرد محمد ابراهیمی بیان کرد: ابراهیمی بازیکن خوب و تاثیر گذاری است و از عملکرد وی در این دیدار راضی هستم ، نمی شود که ابراهیمی در هر دیدار هتریک کند تا بگوییم خوب بازی کرده و از عملکرد محمد رضایت کامل دارم.
 
کمالوند درباره گزارشگر خراسانی این دیدار گفت: گزارشگر همانطور که از نامش پیداست میربایست گزارش بازی را کند اما وی به مسائلی که مربوط به آن نمی شد دخالت می کرد و از این به بعد حواس خود را جمع می کند تا تنها به گزارش بازی بپردازد.
 
وی در پایان گفت: چهار دیدار سخت را در پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم با تمام توان پیروز از میدان خارح شویم و شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان درباره نتیجه دربی گفت: به نظرم دربی بازی حساسی می شود و 2 تیم به تساوی دست می یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار