هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

پدیده ترمز گسترش را کشید

دیدار دو تیم پدیده و گسترش فولاد با نتیجه ی 2 بر 1 به نفع پدیده به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در قالب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم پدیده و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند.
 
 
استادیوم: ثامن مشهد تماشاگر: 500 نفر
 
پدیده

مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، محسن یوسفی، یونس شاکری، احمد آل نعمه، کریم احمدی، بهمن سالاری، میثم نقی راده، معین عباسیان و محسن بیات
سرمربی: رضا مهاجری
 
گسترش فولاد

 گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، سید محسن حسینی، داریوش شجاعیان، سید مهدی سید صالحی، سامان نریمان جهان، امیر حسین کریمی و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند
 
شرح گل

پدیده یک گسترش فولاد 0: (دقیقه 57، رضا ناصحی): پدیده ای ها که در دقایق گذشته فشار زیادی روی دروازه گسترش وارد کرده بود در نهایت از شلوغی محوطه جریمه این تیم استفاده کرد و با ضربه رضا ناصحی که زمینی به ثمر رساند گل اول بازی را رقم زد.
 
پدیده یک گسترش فولاد یک: (دقیقه 65، روی ضربه ایستگاهی لئوناردو پیمنتا، محسن حسینی بالاتر از مدافعان پدیده صاحب موقعیت شد و با ضربه سر دروازه روشنگر را باز کرد و بازی را به تساوی رساند.
 
پدیده 2 گسترش یک: (دقیقه 70، معین عباسیان): معین عباسیان از اشتباه مدافعان گسترش استفاده کرد و با استارتی دیدنی زودتر از دروازه بان گسترش به توپ رسید و ضربه اش را از بالای دستان او وارد دروازه کرد.
 
دقایق حساس:

دقیقه 23: بازی با توجه به بارش شدید باران و رعد و برق از سوی داور قطع شد و بازیکنان به رختکن رفتند تا در صورت مهیا شدن شرایط بازی را از سر بگیرند.
دقیقه 76: معین عباسیان می توانست بار دیگر از اشتباه مدافعان گسترش استفاده کند و برتری تیمش را قطعی کند اما این فرصت خود را از دست داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار