بازیکن تیم پدیده:

مثل برخی تیم ها در فدراسیون فوتبال پارتی نداریم

مرادمند گفت: برخلاف برخی تیم ها در فدراسیون فوتبال شخصی را نداریم که بتواند از حقمان دفاع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،محمدحسین مرادمند پس از شکست پدیده مقابل استقلال بیان کرد: در نیمه اول کار سختی را نداشتیم و خیلی خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم استقلالی ها با حمایت هواداران شان فشار زیادی روی دروازه ما آوردند همین عامل سبب شد تا بازی را در پایان با شکست پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در صورتی که اگر یک روز بیشتر استراحت می کردیم به راحتی می توانستیم با کسب یک امتیاز ارزشمند تهران را ترک کنیم،امیدوار بودیم با کسب همین امتیاز شرایطمان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم.

بازیکن پدیده گفت: متاسفانه برخلاف برخی تیم ها ما در فدراسیون فوتبال شخصی را نداشتیم که یک روز بازی مان را به تعویق بیاندازد،برهمین اساس نتوانستیم در این دیدار مثمر ثمر باشیم.

وی ادامه داد:ما مانند استقلال پر مهره نیستیم،که اگر یکی از بازیکنان‌مان نبود مشکل خاصی پیش نیاید.امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ روندی خوبی را سپری کنیم و با قدرت به کارمان در لیگ ادامه دهیم.

مرادمند در خصوص صحنه برخورد توپ با دست او در محوطه جریمه خاطر نشان کرد: به نظرم اصلا پنالتی نبود توپ به دستم خورد اما فاصله بسیار کم بود. امیدوارم که پنالتی نبوده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.