شهرکرد؛

اقتصاد مقاومتی يک مطالبه عمومی و همگانی است

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياری و امام جمعه شهركرد گفت: اقتصاد مقاومتی، يک مطالبه عمومی و همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلي نكونام، در خطبه هاي نماز جمعه این هفته در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهركرد، با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوي مقام معظم رهبري تأکید کرد: اقتصاد مقاومتي يک تكليف سنگین، و مطالبه عمومی و همگانی است.
 
وی، با بیان اینکه فرماندهي قرارگاه اقتصاد مقاومتي بر عهده دولت است و اجراي كامل آن عزم راسخ و قاطع مي خواهد، افزود: دولت حركت هاي خوبي را در این زمینه آغاز كرده است که اين روند بايد تداوم داشته باشد.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياری و امام جمعه شهركرد، افزايش كيفيت توليدات داخلي، استقبال از خريد توليدات داخلي، و صرفه جويي در همه زمينه ها را از جمله برنامه هاي اقتصاد مقاومتي دانست و تأكيد كرد: تحقق اين برنامه ها به عنوان يك تكليف، نيازمند اراده و حرکت همگاني است.

نکونام تأکید کرد: اقتصاد مقاومتي سبب رونق و تقویت اقتصاد ملي و داخلي و اقتصاد درون زا در كشور مي شود و توطئه های دشمن عليه نظام جمهوري اسلامي را بر هم مي زند.

خطیب جمعه شهرکرد، در ادامه به بيست و نهم فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: تفاوت ارتش جمهوري اسلامي با ارتش هاي جهان در اين است كه ارتش ايران حافظ ارزش هاي اسلامي می باشد.

وی، با بیان اینکه بالندگي ارتش در خدمت به دين و انقلاب اسلامي است و بايد قدردان ارتش بود، اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر در اقتدار كامل قرار دارد.

نکونام، همچنین دوم ارديبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فرمان امام خمینی (ره) را یادآور شد و گفت: به درستي كه سپاه حافظ و پاسدار انقلاب اسلامي و ارزش های آن است.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياری و امام جمعه شهركرد، به ايام پر بركت ماه رجب و سالروز میلاد باسعادت حضرت امام علي (عليه السلام) نیز اشاره كرد و افزود: اعتكاف ايام البيض ماه رجب، بهترين فرصت براي خودسازي است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.