شهرکرد؛

امداد رسانی به 976 نفر حادثه دیده در بارندگی های اخیر

امدادگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، در بارندگی های 4 روز گذشته، به 976 نفر حادثه دیده در روستاها و مناطق عشایري این استان امداد رسانی کردند.

امداد رسانی به 976 نفر حادثه دیده در بارندگی های اخیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 24 نفر اسكان اضطراري داده و ۳ نفر نیز به صورت سرپايي درمان شدند.

محمد فروغی افزود: 72 نفر از امدادگران و نجاتگران این استان در قالب 19 تيم امدادي با 10 دستگاه امبولانس به صورت شبانه روزی به حادثه دیدگان ارائه خدمت کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت، 584 عدد بطري آب، 812 قوطي انواع كنسروجات، 421 تخته پتو، 91 كيلو خرما، 55 تخته موكت، 5 چادر، 204 کیلو نایلون، 14 کیلو چای، 29 کیلو کشمش، 20 کیلو شکر و قند، و یک هزار و 380 بسته بیسکوئیت بين حادثه ديدگان توزیع شد.

فروغی یادآور شد: بارش شدید باران و برف در روز های گذشته منجر به وقوع سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، به ویژه شهرستان کوهرنگ شد.

گفتنی است: بارش ناگهانی باران و برف در چهارمحال و بختیاری در چهار روز گذشته، میانگین بارش ها طی سال زراعی جاری در این استان را به 475 میلیمتر رسانده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.