ساری،

نام نویسی 20 هزار معتکف مازندرانی

20 هزار معتکف مازندرانی تاکنون برای حضور در آیین اعتکاف نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حدود300 مسجد برای حضور بیش از 20 هزار عاشق آیین معنوی اعتکاف آماده شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه نام نویسی معتکفان از21 فروردین آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه دارد افزود:متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی تبیان و مساجد و اداره های تبلیغات اسلامی در شهرستانها نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اعزام110 مبلغ برای اجرای اعتکاف در مساجدمازندران، استقبال از معتکفان ، سخنرانی ، برپایی فیوضات واجب، زیارت آل یاسین ، ختم قرآن و صلوات ، تشکیل حلقه های معرفت برای پاسخ به شبه های فکری و عقیدتی ، بیان احکام ، قرائت ادعیه ، زیارات ، برگزاری اعمال ام داوود و مرثیه سرایی وفات حضرت زینب (س) را از برنامه های این آیین معنوی اعلام کرد.

حجت الاسلام شکریان همچنین به تهیه و توزیع 2 هزار جلد کتاب با عنوان سه قدم مانده به صبح برای بصیرت افزایی معتکفان نوجوان و جوان اشاره و خاطرنشان کرد: همه ساله خاطرات معتکفان در کتابی با این نام چاپ و در اختیار دیگر معتکفان قرار می گیرد.

به گفته وی پارسال آیین اعتکاف در 280 مسجد مازندران برگزار شد. مراسم معنوی اعتکاف امسال از دوم اردیبهشت همزمان با میلاد با سعادت حضرت امیر (ع) در مساجد مازندران هم برگزار می شود .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.