امضاء تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی

رئیس سازمان دارالقرآن کریم گفت: انس دانشجویان با فعالیت‌های قرآنی تاثیر بالایی در سبک زندگی آن‌ها خواهد داشت.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه آموزش‌های قرآنی در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی قره شیخ لو، رئیس سازمان دارالقرآن کریم صبح امروز 28 فروردین در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور خانواده بزرگی است که قریب به 1میلیون نفر دانشجو داشته و یک جمعیت عظیم از قشر تحصیل کرده را شامل می‌شود، لذا این تفاهم نامه هم به جهت توسعه قرآن در دانشگاه پیام نور و هم به جهت پیش برد اهداف سازمان دارالقرآن بسیار حائز اهمیت است.

وی در رابطه با موضوعات این تفاهم نامه گفت: موضوعات آموزشی، پژوهشی و تربیت نیروی قرآنی کارآمد برای کادر آموزشی دانشگاه از بندهای مهم این تفاهم نامه است و ما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور استفاده کنیم.

قره‌شیخلو در پایان خاطر نشان کرد: باید بعد از این تفاهم نامه یک کارگروه برنامه‌ریزی تشکیل شود و بتوانیم کار را هرچه سریع‌تر شروع کنیم و ما امیدواریم این اولین گام برای تعامل با دانشگاه‌های کشور باشد.

بر اساس این گزارش، سازمان دارالقرآن کریم با امضای این تفاهم نامه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور را با طراحی و اجرای فعالیت های آموزشی، تبلیغی و پژوهشی قرآنی عهده دار شد. 

توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و آموزه های انسان ساز و شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین جامعه اساتید، کارکنان و دانشجویان در سراسر کشور از مهمترین اهداف تفاهم نامه همکاری سازمان دارالقرآن و دانشگاه پیام نور است.

سازمان دارالقرآن کریم با امضای این تفاهم نامه موظف شد تا طراحی و اجرای برنامه های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم، دوره های آموزش تخصصی قرآن ویزه دبیران کانون های قرآن و عترت دانشگاه و برگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی قرآنی در دانشگاه پیام نور را بر عهده بگیرد.

همچنین هر دو طرف تفاهم نامه همکاری متعهد شدند به مدت دوسال تا در جهت توسعه آموزش های قرآنی در فضای مجازی و تألیف و چاپ کتب و نرم افزارهای قرآنی مورد نیاز اقدام کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار