همدان؛

پوشش 282 یتیم در قالب طرح محسنین شهرستان بهار

مدیر کمیته امداد بهار گفت: در حال حاضر 282 یتیم و 142 خانواده در قالب طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد بهار هستند.

به گزارش خبرنگار پوشش 282 یتیم در  قالب طرح محسنین شهرستان بهارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عیسی شهبازی اظهار کرد: از این افراد  یک هزار و 467 حامی حمایت می کنند.


وی تصریح کرد: کمک های حامیان نیکوکار و سایر افراد خیر که با هماهنگی واحد اکرام ایتام و محسنین انجام میشود که در سال 94 مبلغ 6 میلیارد و 707 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به آنان کمک شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهار حمایت از ایتام و خانواده های محسنین را از اهداف و برنامه های مهم کمیته امداد برشمرد.

وی گفت: کالاهای اهدایی به خانواده های نیازمند در سال 94 نسبت به سال گذشته 117 درصد رشد داشته که این نشان از عزم جدی خیرین در راستای رفع مشکلات خانواده های محروم و نیازمند است.

شهبازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته خیرین و نیکوکاران در قالب طرح اکرام 5 میلیارد و 533 میلیون ریال به ایتام و همچنین در قالب طرح محسنین یک میلیارد و 116 میلیون ریال به خانواده های محروم و نیازمند کمک کردند.

وی تأکید کرد: مردم نوع دوست، خیرین و نیکوکاران میتوانند در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، طرح محسنین ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.