زنجان؛

3هزار دانش آموز زنجانی تحت پوشش کمیته امداد (ره)

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از سه‌هزار دانش‌آموز زنجانی تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛ محمدرضا صراطی با اشاره به اینکه کمیته امداد در بخش فرهنگی خدمات متعددی را به مددجویان خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در این زمینه خدماتی از قبیل ارائه مشاوره‌های تحصیلی، برگزاری اردو، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی، ارائه خدمات مشاوره به خانواده‌های زیرپوشش و اجرای طرح‌های مذهبی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از سه‌هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان، ارائه خدمات در قالب کانون‌های پیروان ولایت از دیگر فعالیت‌هایی است که در این بخش به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

صراطی با بیان اینکه رابطان فرهنگی در ۸۹۳ آموزشگاه زنجان فعالیت دارند، تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های رابطان فرهنگی همکاری با کمیته امداد در زمینه رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان، ارائه خدمات مشاوره، بررسی وضعیت تحصیلی طی سال است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش دانش‌آموزی برای ارائه خدمات به گروه هدف از کمک رابطان فرهنگی نیز بهره گرفته می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰۶ رابط فرهنگی با این نهاد همکاری دارند.

وی با بیان اینکه در بخش دانشجویی نیز با کمک رابطان فرهنگی خدمات مربوط ارائه می‌شود، افزود: بیش از سه‌هزار دانش‌آموز زنجانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.