زنجان؛

برگزاری جشنواره عکس سلامت

نصر از برگزاری جشنواره عکس سلامت در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مسئول سلامت روانی،اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان این که این جشنواره شرایط سنی خاصی ندارد گفت:این جشنواره در دو بخش آزاد و موضوعی برگزار می شود.

نصربا بیان موضوعات این جشنواره گفت:شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را دربخش آزاد با موضوع پرتره, آیین ها, طبیعت, حیات وحش, چشم انداز, سفر, معماری, طبیعت بی جان, فوتوژورنالیسم, نجوم, خلاقه و...برای دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود:در تمامی بخش ها استفاده از هر نوع تکنیک مجاز است.

نصر خاطر نشان کرد: موضوع سلامت روان باید به نحوی مرتبط با حیطه سلامت روانی، اجتماعی و معنوی نظیر: شادی، ارتباطات اجتماعی، کودکان و جهان روانشاختی آنها، ارتباط موثر، درک متقابل جمعی، فرزند پروری مثبت، حمایت از زنان، سالمندان،کودکان باشد.

نصر گروههای آسیب پذیر، پذیرش تفاوت ها، پذیرش بیماران روانپزشکی، انگ زدایی از اختلالات روانپزشکی، تاب آوری روانشناختی، مولفه های تاثیر گذار سلامت اجتماعی برسلامت روان را از سایر موضوعات این جشنواره معرفی کرد.

نصر گفت:این جشنواره در قالب بین المللی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگی انجمن فدراسیون بین المللی هنر برگزار می شود.

نصر با بیان این که این جشنواره با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی و ارائه موثر موضوعات روانشناختی برگزار می شود گفت که اختتامیه این جشنواره در زنجان برگزار می شود.

وی افزود:عکس ها به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت و این چهارمین جشنواره بین المللی است که تحت عنوان جشنواره عکس سلامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: عکس ، سلامت ، جشنواره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.