زنجان؛

تکریم روحیه ایثارگری مهمترین راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: تکریم روحیه ایثارگری مهمترین راهبرد دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در حاشیه چهارمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : شهدا مایه عزت ، افتخار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران و همه آزادی خواهان جهان هستند و امنیت ، اقتدار و استقلال ما به برکت خون های پاک شهیدان است .

دکتر یداله رجائی با اشاره به حضور دوشهید گمنام در واحد زنجان افزود : حضور این دو شهید موجب تعالی و تاکید بر ارزش های متعالی اسلامی و انسانی است و این حضور به معنای عجین بودن روحیه ایثاردر کنار علم و دانش و همگامی اخلاص و تعهد است .

وی گفت : مهمترین راهبرد سال 1395 واحد زنجان در حوزه فرهنگی تعمیق باورها و ارزش های دینی و اسلامی و تکریم و تعظیم خانواده های مکرم شهدا بوده و چنین اقدامات و فعالیت هایی سبب میگردد روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه ترویج و گسرش پیدا کند .

دکتر رجائی اضافه کرد : اتمام کار یادمان شهدای گمنام واحد زنجان از مدت ها پیش شروع گردیده و لی با توجه به فصل سرما و اتمام فصل کاری متوقف مانده بود که در آخرین جلسه شورای فرهنگی سال 1394 و همچنین اولین شورای فرهنگی سال 1395 تاکید گردید کارهای باقی مانده درخصوص یادمان شهدا در اسرع وقت به انجام و تمام برسد .




انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.