سمنان؛

افزایش کرایه اتوبوس های بین شهری

کرایه اتوبوس های خطوط شهری 500 ریال افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان،مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سمنان و حومه شهرداری سمنان گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر سمنان که 15 بهمن ماه سال گذشته تصویب و به این سازمان ابلاغ شد افزایش قیمت در نرخ کرایه ها صورت گرفت.

مسعود میرشریفی افزود: براین اساس نرخ کرایه اتوبوس های سازمانی خطوط شهری از 1500به 2000 ریال و اتوبوس های بخش خصوصی از 2000 به 2500 ریال افزایش یافت.

میرشریفی از فعالیت 21 دستگاه اتوبوس درون شهری در خطوط شهری سمنان خبر داد و افزود: این اتوبوس ها مسافران را در 21 مسیر جابجا می کنند.

وی از شهروندان خواست تا برای استفاده از اتوبوس های درون شهری از بلیط الکترونیک استفاده کنند زیرا علاوه بر رفاه و آسانی بهره مندی از خدمات ، برای شهروندان از نظر مادی نیز برای آنها به صرفه تر خواهد بود.

به گفته وی شهروندان در صورت نداشتن بلیط الکترونیکی و تمایل به پرداخت وجه بلیط بصورت  نقدی باید برای هر مسیر 3500 ریال هزینه پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان خوب شهر اخلاق برای تهیه بلیط الکترونیک می توانند به چهار راه مازندران، میدان امام خمینی (ره)و میدن راه آهن مراجعه کرده و با پرداخت 62000ریال کارت دریافت کنند که قیمت شارژ این کارت در دفعات بعدی 50 هزار ریال خواهد بود .

سازمان اتوبوسرانی سمنان و حومه شهرداری سمنان در سال گذشته به صورت میانگین روزانه 600 مسافر به ازای هر خط  در سطح شهر جابجا کرده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: افزایش ، نرخ ، کرایه ، اتوبوس ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار