سمنان;

نرخ کرایه‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ایام عید افزایش ندارد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان'سمنان گفت: نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در ایام عید افزایش ندارد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داوود فهندژ سعدی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت : علاوه بر افزایش خدمات رسانی به مردم  برنامه ای برای افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در استان سمنان منظور نشده است و با توجه به اینکه ۲۶استان کشور از استان سمنان بازدید می کنند لذا ستاد تسهیل سفر در استان آماده خدمات رسانی به هموطنان طی ایام نوروز خواهد بود.

وی با بیان اینکه فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی به‌صورت اینترنتی از طریق دفاتر پیشخوان شهری آغاز شده است، ابراز داشت: به افرادی که از طریق اینرنتی بلیط تهیه کنند از تخفیفات خوبی بهره مند خواهند بود.

فهندژ سعدی تصریح کرد: به منظور افزایش ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مردم سامانه نظارتی و کنترل در راستای ارزیابی خدمات تدبیر شده است لذا مسافران می توانند با مراجعه به این سامانه ضمن بیان انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود اطلاعات مربوط به  حجم ترافیک، وضعیت جوی و محورهای مواصلاتی را دریافت کنند و همچنین سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱نیز آماده پاسخگویی به مشکلات مسافران درباره تهیه بلیط و محورهای مواصلاتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه به منظور ارتقا سلامت و افزایش رفاه مردم تدابیر ویژه ای اندیشه شده است، افزود: ۲۰مجتمع رفاهی در محور اصلی قرار گرفته است و۲۷ مجتمع خدمات رفاهی در محور های مواصلاتی استان فعال خواهد بود که طی سه سال گذشته هفت مجتمع خدمات رفاهی به بهره داری رسید که باید گفت ساخت این مجتمع ها به افزایش ماندگاری مسافران و زائران کمک می کند که بدین منظور فاز دو و سه مجتمع های خدمات رفاهی استان با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد مواجه است.

فهندژ سعدی اظهار داشت : طبق روال همه ساله باتوجه به افزایش حجم تردد به منظور افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی استان سمنان تردد کامیون و تریلر ها با اعمال محدودیت هایی مواجه خواهد بود که امیدواریم با اتخاذ این تصمیمات آرامش و امنیت مسافران نوروزی به ۱۰۰درصد ارتقا پیدا کند.

فهندژ سعدی با بیان اینکه این عدم تغییر قیمت نباید در ارائه خدمات تاثیری داشته باشد، ابراز داشت: حمل و نقل عمومی همچنان با قدرت در ارائه خدمات به شهروندان پیشگام خواهد بود و با متخلفان این حوزه که مردم گزارش های آنان را ارائه دهند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار