هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مشهد برگزار می شود

مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان رضوی از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد.

هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مشهد برگزار می شودبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ افشین رحیمی گفت: هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، ارتقاء سطح استانداردهای سرفصل‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر و معرفی آن‌ها به مجموعه‌ها و مراکز فنی ‌و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات نفرات برتر مرحله شهرستانی به مرحله استانی و نفرات برتر این مرحله به مرحله کشوری راه می‌یابند و نفرات برتر کشوری نیز به اردوی مسابقات جهانی راه می‌یابند و برترین‌ها در مسابقات جهانی مهارت که با حضور برترین‌ها دنیا در این حوزه برگزار می‌شود حاضر می‌شوند.
مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه این مسابقات در 5رشته تیمی و 26 رشته انفرادی برگزار می شود، گفت: تمام متولدین 11 دی سال 73 به بعد می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رحیمی افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات 25 اردیبشت، مرحله استانی در روزهای 7 و 8 مرداد و مرحله کشوری در نیمه دوم مهر برگزار می‌شود و استان تهران به عنوان میزبان مرحله کشوری این دوره از مسابقات انتخاب شده است.

وی گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در دو بخش تئوری و عملی و مراحل استانی، کشوری و بین‌المللی تنها در بخش عملی برگزار می‌شود.

مدیر کل فنی و حرفه ای خرااسن رضوی با بیان اینکه علاقه مندان تا 15 اردیبهشت فرصت ثبت نام دارند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www.irantvto.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در رابطه زمان افتتاح طرح‌های جدید این مجموعه، بیان کرد: زمان افتتاح طرح‌های جدید در نیمه اول امسال و در ایام هفته ملی مهارت در مرداد ماه و هفته دولت در شهریور ماه بوده است و خراسان رضوی به عنوان استان برتر کشور در حوزه مهارت معرفی شده است.

انتهای پیام//



برچسب ها: هفدهمین ، مسابقات ، مهارت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار