سردار ساجدی نیا مطرح کرد:

7هزار پلیس مخفی وارد خیابان های پایتخت شدند+تصاویر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هفت هزار نفر پلیس نامحسوس در حوزه امنیت اخلاقی آغاز بکار می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم آغاز به کار پلیس نامحسوس امنیت اخلاقی که امروز(دوشنبه) برگزار شد در رابطه با نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: بحثی که امروز مطرح است در رابطه با موضوع ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه اخلاقی است که نیازمند توجه و اهتمام ویژه از سوی پلیس انتظامی تهران بزرگ است.

7هزار پلیس مخفی وارد خیابان های پایتخت شدند+عکس

وی افزود: ناهنجاری‌هایی در برخی از حوزه‌ها در چند سال اخیر موجب خدشه دار شدن عفت عمومی و امنیت اخلاقی جامعه شده است و بر این اساس تلاش پلیس برای برخورد با این ناهنجاری‌ها در سال‌های اخیر بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در بحث امنیت اخلاقی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه 26 دستگاه وسازمان باید اقدام کنند اما علی رغم این فقط چند دستگاه از جمله پلیس،دستگاه قضایی و چند سازمان مربوطه وارد عمل نمی‌شوند.

سردار ساجدی نیا  تصریح کرد: مردم به علت این‌که نیروی انتظامی و پلیس عهده‌دار کارهای عملیاتی در سطح جامعه است به منظور برخورد با این آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه از ما انتظار رسیدگی و برخورد قانونی جدی دارند.

وی افزود: البته در چند سال اخیر برخی از نهادهای مردمی برای برخورد جدی با این قبیل ناهنجاری اجتماعی با نیروهای انتظامی و پلیس همکاری‌های خوبی را داشته‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به توان پرسنل انتظامی برنامه‌ریزی‌های مناسبی را برای برخورد و کاهش این قبیل آسیب‌های اجتماعی در سال 95 با هماهنگی مجموعه قضایی برنامه ریزی‌ انجام دادیم.

سردار ساجدی نیا در ادامه تصریح کرد: 7 هزار نفر نیروی به کار برده شده در این طرح از ماموران و پلیس نامحسوس امنیت اخلاقی هستند.

وی افزود: همه این نیروها از کادرهای آموزش دیده و آشنا با روابط قانونی بوده که توسط تمام مجموعه‌های ذیربط صلاحیت آن‌ها تائید شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در سطح جامعه وجود این ناهنجاری‌های اخلاقی است و بدین منظور باید برنامه‌ریزی‌هایی توسط مجموعه پلیس امنیت به ویژه امنیت اخلاقی انجام گیرد تا اقدامات قانونی و مناسب به عمل آید.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: ناهنجاری‌هایی که امروز به عنوان دغدغه اصلی مردم در سطح شهر مطرح است از قبیل آلودگی‌های صوتی، مزاحمت نوامیس، کشف حجاب و حرکات خطرناک در حوزه رانندگی که مردم انتظار برخورد قانونی جدی پلیس با آن را دارند.

7هزار پلیس مخفی وارد خیابان های پایتخت شدند+تصاویر

وی گفت: بنابراین به همین منظور همکاران انتظامی با مشاهده هر گونه ناهنجاری در چهار حوزه آلودگی‌های صوتی، حرکات خطرناک در حوزه رانندگی، کشف حجاب و مزاحمت نوامیس برخورد لازم و قانونی را با متخلفان انجام خواهند داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پرسنل انتظامی سریعا توسط سیستم پیامکی که در اختیار دارند به مراکز امنیت اخلاقی مشخصات فرد خاطی را اطلاع داده و در موعد مقرر با فرد متخلف تماس گرفته شده و به یکی از مجموعه‌های امنیت اخلاقی برای بررسی پرونده دعوت به عمل خواهد آمد.

سردار ساجدی نیا بیان کرد: نیروی انتظامی تهران بزرگ با عزم راسخ خود سعی در انجام این ماموریت برای برخورد با متخلفان امنیت اخلاقی دارد و در این زمینه هیچ محدودیتی برای همکاران آقا و خانم در حوزه برخورد با متخلفان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: قطعا با اجرای این طرح وضعیت خوبی در زمینه اخلاقی جامعه ایجاد خواهد شد و احساس امنیت مسئله‌ای که از خود امنیت مهم‌تر است در بین مردم افزایش یافته و به طور جدی با ناهنجاری‌ها برخورد خواهد شد.

*کار پرسنل امنیت اخلاقی به صورت تماس تلفنی و پیامکی است

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم آغاز به کار پلیس نامحسوس امنیت اخلاقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که امروز دغدغه مردم است بحث عفت و ناهنجاری‌های اخلاقی است که در بحث امنیت اخلاقی مردم از پلیس انتظار برخورد قانونی و جدی از مردم را دارند.

وی افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ سعی دارد تا با استفاده از پرسنل خود ضمن انجام ماموریت‌های ویژه از آن‌ها در این زمینه نیز کمک گرفته وبا متخلفان برخورد قانونی کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در طول دو سال گذشته برخی ناهنجاری‌های اجتماعی را در سطح جامعه رصد کردیم و چهار مورد از آن‌ها را که شامل چهار حوزه آلودگی‌های صوتی، حرکات خطرناک در حوزه رانندگی، کشف حجاب و مزاحمت نوامیس را انتخاب کرده و برای برخورد با آن‌ها اقداماتی را در نظر گرفته‌ایم.

سردار ساجدی نیا در ادامه تصریح کرد: پرسنل انتظامی در زمان مشاهده این جرایم با ارسال مشخصات فرد خاطی توسط سیستم پیامکی به مراکز پلیس امنیت اجتماعی اقدام خواهند کرد و در زمان مناسب با فرد خاطی  تماس گرفته و دعوت به عمل می‌آورد.

وی افزود: اگر شماره تلفن و آدرس ارائه شده به پلیس امنیت اخلاقی توسط فرد خاطی اشتباه و یا مخدوش باشد جزء پرونده و تخلفات او ثبت شده و در زمان فروش خودرو با آن برخورد  و شناسایی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروهای انتخابی در مرحله اول اجرای این طرح 7 هزار نفر از پرسنل و کادر آموزش دیده و ضابطه‌مند هستند که توان عملیاتی این کار را داشته و توسط مجموعه پلیس تائید شده است و بر اساس قانون عمل خواهند کرد.

وی در رابطه با کنترل نامحسوس بیان کرد: بحث عمده نیروی انتظامی برخورد محسوس با متخلفان است که مسئول برخورد با جرایم نامبرده به صورت مستقیم و با لباس پلیس و با داشتن حکم قانونی عمل خواهند کرد.

سردار ساجدی نیا در ادامه گفت: در بحث برخورد نامحسوس نیروی انتظامی با افراد متخلف پرسنل به صورت غیر مستقیم و نامحسوس عمل کرده و فقط پیامک مشخصات فرد خاطی را ارسال خواهند کرد و حق هیچ ‌‌گونه برخوردی را با وی ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در طول این چند سال تمامی اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در راستای ضوابط قانونی بوده و دستورالعمل‌های اجرایی ما به همراه یک پیوست قانونی انجام می‌شود.

7هزار پلیس مخفی وارد خیابان های پایتخت شدند+تصاویر

وی در رابطه با برخورد با متخلفان رانندگی افزود: در حوزه برخورد با رانندگان متخلف در شب نیز انواع تست‌ها به خصوص تست الکل و مواد مخدر را اجرا می‌کنیم و درطرح امنیت اخلاقی نیز در چهار حوزه نام برده با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: ماموران نامحسوس امنیت اخلاقی در سطح شهر تهران با داشتن سیستم پیامکی تخلفات انجام شده را به مراکز پلیس امنیت اطلاع داده و توسط تلفن همراه خود اقدام به فیلمبرداری از رانندگان متخلف خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با اجرای این طرح در سایر شهرهای کشور نیز اظهار داشت: مرحله اول اجرای این طرح در استان‌ تهران بوده و به زودی در سایر شهرهای کشور در صورت مشاهده نتیجه مناسب اجرایی خواهد شد.

وی افزود: نحوه کار پرسنل امنیت اخلاقی در زمینه برخورد در چهار حوزه نامبرده به صورت تماس تلفنی و پیامک بوده است.

سردار ساجدی بیان کرد: نحوه تعیین میزان جرایم متخلفان توسط مراجع قضایی مشخص شده و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.

برای دیدن تصاویربیشتر اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرشام
۱۳:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
کاش دست از این مدل برخوردها بردارید... خجالت اوره..... وفتی یه روش 40ساله که جواب نداده.. چرا میخواید دوباره اسرار به ادامه بدین... نسل جدید با زور چیزی رو نخواهند پذیرفت... هیچ وقت فراموش نکنید اصل تکنولوژیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاش دزدارو میگرفتن اینقدر جیبمونو زدن اموالمونو بردن خسته شدیم ای کاش پلیس دزدارو بگیره .
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرهنگ سازی و در کنارش این طرح ها نتیجه بخش خواهد بود
فرهنگ سازی در تمام رده های سنی قابل آموزش↞آگاهی و آموزش دادن و گفتمان سازی چیستی و چرایی و چگونگی پوشش و حجاب مناسب ٬ تشکیل کرسی های آزاد اندیشی برای اثبات فرهنگ اسلامی و ایرانی و نقد فرهنگ های فاسد غربی
- فرهنگ سازی از ↞خانواده ٬مدرسه٬دانشگاه٬مسجد ها و هیئت ها ٬پایگاه های بسیج٬ برگزاری نمایشگاه مرتبط ٬رسانه ها٬شخصیت های سینمایی و ..... هزاران فعالیت و موقعیت برای فرهنگ سازی.
قدم اول فرهنگ سازی هستش ٬اگر نتیجه ندادکه غیر ممکنه بی نتیجه باشه. همراهی این طرح ها در کنار فرهنگ سازی بسیاری عالیه و بازده خواهد داشت.


مخاطب گرامی که داری میخونی انصافا خود من و شما چقد در فرهنگ سازی فردی و اجتماعی دغدغه داریم و تلاش می کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به خدا قسم هفت هزار شغل برای مملکت ضروری تره تا هفت هزار پلیس مخفی!!!! جوونای مملکت کار و پول داشته باشن هیچ خطری برای جامعه نخواهند داشت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به این فکر کردید که راه را برای اخاذی از مردم باز کردید؟!
حالا باید بشینیمو شاهد آدمایی باشیم که از این فرصت سو، استفاده میکنند و خودشونو پلیس مخفی معرفی میکنن! یا پیامکایی که مردمو به گوشه کنار بکشونن و ازشون پول بگیرن و یا با آبروشون بازی کنن!
کار پلیس ما همیشه باعث افتخار بوده اینبار این رفتار منو شگفت زده کرد!
امیدوارم مسولین تجدید نظر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
متاسفم که هنوزم شاهد این حرکات مضخرف در جامعه هستیم، پلیس نامحسوس چز تشدید ناامنی و دوری مردم هیچ نتیجه دیگری ندارد، به خصوص الان که وضعیت داعش و غیره را در کنار خود داریم موج جدید ناامنی واقعا پیشنهاد تکان دهنده ای بود.
کاش هنوز شروع نشده متوقفش کنن و این همه مردم به جون هم نندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
با زور چیزی عوض نمیشه فقط تخم کینه کاشته میشه ، برای ما جوونا راه حل های اقتصادی برای کسب و کار بدید همه چیز درست میشه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
دوستانیکه میگن خوبه والا من یه جوونم خودم 22 سالمه ،هیچ خلافی هم ندارم تا حالا حتی با یه دختر هم صحبت نکردم...اولا کجا باید با جنس مخالف معاشرت کرد؟! بگید ما هم بدونیم. دوما منو یکبار تو همین طرح گرفتن به چه جرمی ؟ به جرم تنها تو ماشین نشستن یعنی چی؟ یعنی بدون هیچ خلافی... والا به قران جرات ندارم بیام از خونه بیرون، از تنهایی هم افسردگی گرفتم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار دمتگرم خدا خیرت بده بهترین کار دنیارو کردی خدا همرت بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام. من اهل کرمانشاهم
توشهر ما هر نوع مواد مخدری
هر نوع اسلحه ای
هرنوع مشروبی که دلت بخواد هست
ایکاش یه طرحیم برای جمع آوری اینا بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
تشکر مرسی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
این حرکت در شان مردم شیعه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
دولت مطعلق به مردم است نه مردم مطعلق به دولت اگر لازم باشه خود مردم به هم تذکر میدن اگر خیرخواه مردم هستید کاری کنید تا مشکلات روانی مردم کم شود/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وقتی پدر وبرادر کسی اجازه میده با این حجاب بیاد بیرون به شما چه؟مردم افسارشون رو دادن به شما که خونشونو بمکید؟هر کس ایمان بیاورد به نفع خود اوست وهر کس کافر شود به ضرر خودش مگه با این کار همه مومن میشن؟؟؟؟دولت باید خدمتگذار مردم باشد نه ارباب بالا سر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط تشکر
خسته شدیم از دهن کجیهایی به اسم ازادی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
خانم ها واقایون مخالف شما همونایی هستین که حاضرین واسه امام حسین جون بدید؟؟؟؟ حداقل برید فلسفه ی حجابو بخونید ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
با زور نمیشه.....آدم الان میترسه بره خیابون..معلوم نیس به پلیس اعتماد کنیم یا بترسیم..مشکل مملکت اینه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
توی کشورهای دیگه هم این قوانین هست فقطمقدار هنجارهاشون فرق میکنه.توی مملکت نا برای قانون باید پافشاری کرد.قانون مملکته و بسیاری از ما ایرانیها اگر به حال خودشون رها بشن واقعا قانون گریز میشن.قانون قانون قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نيرو انتظامي واقعا اينهمه نيروي بيكار داره كه ميخواد بريزه تو خيابون مردم را زير نظر داشته باشد .از اين به بعد با هركي سرو كله بزني بهت ميگه من مأمور نيروي انتظامي هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خوبه،به شرط اینکه مواطب باشند به صرر تمام نشه وهم اینکه خوبه فرهنگ سازی بشه،بعد جلوی تولیدیها گرفته بشه،خود بازیگران هم باید پوششی مناسب داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
به جای این کاراتو معتادارو اگه میتونید جمع کنید 7هزار نفر،اگه زورتون میرسه دزدارو جم کنید دست از سر مردم بدبخت بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دوستان چرا طوری صحبت می کنید که انگار این طرح به ضرر شماست
این هم یه مشکله و هر کسی باید برای حل اون تلاش کنه اگه اموزش و پروش کاری نمیکنه دلیل نمیشه پلیس هم کاری نکنه وجدانا اگه می تونستید نظر خدا رو در مورد پوشش جامعه بپرسید چه جوابی میشنیدید
کمی انصاف داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اینجا کشور شیعه است و دین و پوشش اجباری چون باعث تحریک بقیه میشه .دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اززحمات بی بدیل نیروی انتظامی تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
طرح بیستیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
طرح خیلی عالیههههههه حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
این ناشناسا همشون فک کنم یه نفرن ،نمیدونم چه علاقه ای دارن به گیر دادن به لباس نوامیس مردم.اگه چشم هامون رو محجوب بکنیم برامون فرق نداره تو سواحل انتالیا قدم بزنیم یا خیابونای تهران.کاش به جای صرف این همه هزینه شعور و فرهنگ مردم رو ارتقا ببخشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
لطفا جلوی بدحجابی و تظاهر به گناه در شهرستان ها رو هم بگیرید ایران فقط تهران نیست کل ایران باید اسلامی باشه نه فقط تهران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا پلیس تهران برای جلوگیری از سرقت‌ها و زورگیری‌ها و خریدوفروش‌موادمخدر هفت‌هزار نیروی نامحسوس بکار نمی‌گیرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
درود بر سردارساجدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نیروی انتظامی ما ازشما برخوردقاطع میطلبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
باتشکرازنیروی انتظامی انشاءالله با اعتماد و امنیت بیشتر میتوان در خیابان رفتار و آمد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
درود خدا بر پاسداران جانو مال ملت برادر ساجدی طرح امنیت شما بجا است ولی مهمتر ازان اراذل اوباش وچاقو کشان شهر است که بهراحتی در شهر جولان میزنن خواهشن هماننده سپاه مقتدرانه عمل کنید تا شهری زیبا داشته باشیم امنیت ناموس ملت دردستان قدرتمند شما سبز پوشان ایران زمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ایکاش دلیل و ریشه این کارها و پیدا میکردن و این همه مامور هم برا اطلاع از اوضاع اقتصادی و مشکلات خونواده ها و مردم بسیج میشدن
خدا میفرماید لا اکراه فی دین
Germany
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
این کار باعث رعایت قانون نمیشه فقط باعث میشه مسایل اخلاقی و به خصوص فحشا که هر دو با فقر همراه هستند به گونهای دیگه بروز کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
از همين الان كه اين خبر پخش شد،امنيت افراد در جامعه كمتر از قبل شد... اميدوارم هرگز اجرا نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خیلی عالیه وازنیروی زحمت کش انتظامی متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
بسیارهم عالی ومتشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
‼️ در تمام ایران فقط 2700 محیطبان ( 13برابر کمتراز استاندارد جهانی ) مسئول حفاظت محیط زیست هستند اما فقط درتهران 7 هزار نفر برای گشت محسوس حجاب استخدام شده اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
آقا اینا که قیافه هاشون توی عکسای تمام خبرگزاری ها معلومه ، چه پلیس مخفی؟؟؟؟ محسوس شدن دیگه
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
از فردا یه مشکل جدید به مشکلات اضافه میشه چون تعداد کسایی که با جعل عنوان مامور از مردم اخاذی میکردن تو خیابون زیاد میشه و همشونم مخفی و لباس شخصین حالا جرات داری بگو کارت شناساییت رو ببینم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا برای دزدهای بیت المال گشت نامحسوس نمی گذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
رسما دیگه به رفیق خودتم نمیتونی اعتماد کنی
کم خلافیای الکی داشتیم حالا ثابت کردن ایم موضوع ها هم اضافه شد
سردار عزیز یکم مرحمت بفرمایین غث 200-300 تا ازین پرسنل خدوم رو توی کلانتری ها استخدام کنین حواسشون به محله ها و خونه ها و مردم بشه بلکه یکم دزدی کم بشه اینهمه ماشین خالی نکنن خونه خالی نکنن.بنظر شما صدای موسیقی واسه جامعه ضرر داره یا بالا رفتن از دیوار مردم و کیف قاپی؟ کاش تو موارد دیگه هم انقدر قاطع برخورد میکردین . قاتلا و تجاوزگرا و دزدارو ول کردین ۷۰۰۰ نفر نیرو فرستادین واسه بی حجابا؟؟!!!!!! جای تاسف داره
به جای افزایش نیروهای نظامی، فرهنگ و وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه را سر وسامان دهید این مشکلات برطرف میشه . به جای پاک کردن صورت مساله لطفا پیشگیری و درمان ریشه ای کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
«ناهنجاری‌هایی که امروز به عنوان دغدغه اصلی مردم در سطح شهر مطرح است از قبیل آلودگی‌های صوتی، مزاحمت نوامیس، کشف حجاب و حرکات خطرناک در حوزه رانندگی که مردم انتظار برخورد قانونی جدی پلیس با آن را دارند» سردار واقعا اينطور فكر ميكنيد؟؟؟ دغدغه هاي اصلي مردم اينهاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا همینه ماکه خداییش ازاینها ناراحتیم
چراامثال شما یک نیاز را بابهانه کردن یک نیاز دیگه سرکوب میکنید اخه هرچیزی سرجاش مبارزه با دزدی لازمه با بی حجابی والودگی صوتی هم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نیروی انتظامی شما حمایت بی بدیل دغدغه مندان حجاب وعفاف رادارید
وقطعا چون خدا هم غیور است و از حیا وحجاب راضیست شما موفقید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
باتشکراز نیروی انتظامی اگه همین هم نباشه فردا بی ناموسی هم عرف میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نیروی انتظامی تشکر
France
ناشناس
۰۳:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اسباب ازار و اذیت ناموس مردومو فراهم کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ناموس مردم اون موقع اذیت میشن که بی حیایی وبی عفتی توسط بی حجابها رواج پیداکنه
نیروی انتظامی تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
امر به معروف و نهی از منکر بر هر مسلمانی واجب وقتی امثال ما این واجب رو انجام ندادیم کار به اینجا رسیده دست همگیشون درد نکنه و خدا قوت دعای ما پشت و پناه شما نه دزدی از اموالمون نه شغل جوونا در مقابل روان و روح ما و جوونامون حرفی برای گفتن ندارن ای کاش به جای فکر به مال به فکر اخلاقیات باشیم که اون دنیا دستمون باز باشه حتما نهج البلاغه رو بخونیم تا دید بازتری پیدا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
شما این لشکر کشی رو امر به معرف میبینید؟؟
France
ناشناس
۰۲:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
این روش ها نتیجه ی عکس می ده در ایران باید مثل اکثر کشور های اسلامی حجاب اختیاری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ببین چه شود.از فردا هرکی دلش مبخواد جلو ماشینتو میگیره و ازت فبلم میگیره
تازه شایدم باج بگیره فیلمتو پخش نکنه
واقعا کار اشتباهیه.عواقب بدتری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
نمی دونم واقعا شماها به چه هدفی و به کجا فکر میکنید!! فقط اینو میدونم که اگه می خواهید حکومت را حفظ و از فروپاشی نجات بدین به جای زور و کتک از دادن آزادی به مردم استفاده کنید حتما جواب میده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعآ باعث تاسف که چه هزینه ها و وقت صرف چه کارهایی پوچی نمی
شه فقط با فرهنگ سازی نه با زور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اگه اینجا هزینه نشه فردا بارواج بی حیایی هزینه چند برابر میشه
شما بگوته ازادی کجاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
افرادی که باید قصد محافظت از جان و مال مردم داشته باشند، به جای این دارند فقط تمام این انرژی رو میگذارند روی رنگ لباس مردم یا میزان طول مانتو....واقعا مسخره هست.اینجا شب که میشه ادم امنیت نداره راه بره تو خیابون یکی نیست جلو این خلافکارهارو بگیره، فقط می تونند گیر بدهند به چهارتا آدم بدبخت که لباس کوتاه پوشیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
همین عفت هست که منجربه حفظ جان ومال هم میشه
سالهای قبل که عفت وحیا بیشتر بود ایا امنیت بیشتر نبود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مجرمابا لباس پلیس واقعی اخاذی میکنن حالا که پلیس مخفی هم روی کار اوومده دیگه زحمت تهیه لباس هم از مجرما سلب کردید ممنوون از همین حالا منتظر عواقب این کار باشید
خوب از این به بعد تکلیف ما چیست و به کی اعتماد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
تجاوز آشکار به حریم خصوصی.
Germany
ناشناس
۰۰:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ایرانی جماعت زیر بار حرف زور نمیره،نه کشف حجاب اجباری و نه حجاب اجباری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
طرح خوبي هست،بايد برخورد بشه، جوانان رو بايد زنداني كرد،مجازات كرد، به نظر كلا بيخيال دزدي بشيم، به حجاب توجه كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
به امام حسین تو خیابان ما توی یه ماه اخیر شیش بار خفت گیری با قمه داشتیم در صورتی که یک ربع تا کلانتری فاصله داریم هزار بار هم مردم درخواست امنیت کردن،ولی هیچ اهمیتی کسی نداد،
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا مسخرست .اینهمه جنایته اقتصادی میشه گیر دادن به چند تا روسپی بدبخت که برایه نیاز خودفروشی میکنن
اینو میگن لقمه وارونه گزاشتن در دهان
وضعیت اقتصادی رو درست کنید اون خودش حل میشه . کی از خودفروشی خوشش میاد آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
هیچ انسانی در طول زندگیش ب زور چیزیو نپذیرفته بجز ادمهای بی اراده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ممنون از زحمات شما برادران زحمتکش ناجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا ادم متاسف میشه، گشت محسوسش چیکار کرد که نامحسوسش بکنه؟
فقط آدمو از خدا و پیغمبر و اسلام و حجاب زده میکنه این کار
باعث میشه خیلی ها نسبت به آدم های مذهبی گارد بگیرن
باورم نمیشه این همه بی فکر کار کردن رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
ای کاش این هزینه رو صرف وام ازدواج جوانان میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
این کار خوبه خیلی هم خوبه
ولی پیشگیری بهتر از درمانه
شاید. درمان دیگه جواب نده
پس باید پیشگیری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
بهتر نيست پليس امنيت جامعه را بيشتر تامين كند تا شاهد زورگيرى و سرقت كمتر، باشيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اگه اجرا بشه و تاثیر داشته باشه خوبه و نه فقط برای مونث ها بلکه هم مذکر و مونث.
متاسفانه جامعه خیلی خراب شده.براحتی به انواع خلافا میشه دسترسی داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یک طرح بی نتیجه و کاملا غیر علمی هستش، هیچ تاثیری هم نخواهد داشت
نیروی انتظامی بجای برخورد با مزاحمین نوامیس خودش به نوعی با این کارا مزاحم نوامیسه
دریغ از یک ذره مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
توجیه بی عفتی
فردا هرکسی هرغلطی کرد کاری باهاش نداشته باشیم چون مزاحمت میشه براشون
پلیس مزاحم مردم نیست مزاحم فاسداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
دين زوركي....
اره توكتاب خداهم بهش اشاره شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اجرای قانونه برای جلوگیری ازخودرای درجامعه ورواج فساد وقتل و...
Germany
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با این کار ها پوشش مردم درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این هزینه های اضافی رو خرج اشتغال زایی کنین تا مردم نرن سراغ دزدی برادر...........اگه گرسنگی از در بیاد توی خونه ایمان از اون یکی در میره بیرون یا علی
Germany
ناشناس
۲۱:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
واقعا جای تاسف داره مشکل چوونای این مملکت فقر و بیکاریه ، مشکل ازدواج سخته ، مشکل بیش از 12 ساعت کار با حقوق 850 هزارتومن وزارت کاره که فقط 10 تا 15 روز کفاف ی زندگی بخور نمیر رو میده تازه اونم نه زندگی کنی بلکه فقط زنده بمونی ، مشکل عدم حمایت حتی ی دستگاه اجرایی از من جوونه ، مشکل بانکیه که من میرم برا وام برای ایجاد شغل به من میگن سود 25 درصد با سپرده گذاریه ، چرا اصل رو ول می کنین و فرع رو می چسبین شما کار و شغل ایجاد کن اون جوون سرگرم بشه . بخدا کسایی که در راس امور این مملکت هستن دریغا یعنی دریغا اگه 1 درصد مشکل جونای مثل من رو درک کنن
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
هیچ چیز اجباری موفق نخواهد بود حالا هی تلاش کنید شما
Germany
ناشناس
۲۱:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این همه هزینه رو میدادینم بلاعوض به جوانان مردم ازدواج می کردن خونه متری بی نهایت قدر جوون چیکار کنه مهریه سنگین همسر اهل طلاق خانه گران جوان مردم دم کوچه تو کوچه مامور جوون تو زندان و دیگر هیچ .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خسته نباشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
هیچی دیگه جونا مون نمیتونم بفرستیم بیرون این میشه یک درگیری داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با زور چیزی درست نمیشه اینکه وسط خیابون جلو این همه آدم با یه دختر برخورد کنن کار درستی نیست اگه طرح های قبلی فایده داشت اینم فایده داره کاش هفت هزار پلیس مخفی رو واسه گرفتن دزدا و کیف قاپا و قاچاقچیا صرف میکردن الان مشکل مملکت ما بدحجابی نیست بیکاری و بی پولی و فقر و جنایات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
کاش این هفت هزار نفر به جای دید زدن خانم ها مواظب سایر امنیت ها بودن امنیت فردی رو تامین می کردن .. کاش ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یاد شهید کافی به خیر یکی میگفت گفته اگه خودتو درست نکردی این جامعه شیعه که پر از بسیجیه نیروی خدمت گذار نیروی انتظامی و غیره درستت میکنن کارتون درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یاد شهید کافی به خیر یکی میگفت گفته اگه خودتو درست نکردی این جامعه شیعه که پر از بسیجیه نیروی خدمت گذار نیروی انتظامی و غیره درستت میکنن کارتون درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
یاد شهید کافی به خیر یکی میگفت گفته اگه خودتو درست نکردی این جامعه شیعه که پر از بسیجیه نیروی خدمت گذار نیروی انتظامی و غیره درستت میکنن کارتون درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
من نمیدونم این هفت هزار نفر رو از کجا پیدا کردند ! حداقل من که فراخوانی تو شهر ندیدم !! واقعا باید تاسف خورد که این پول ها باید سر سفره ما باشه کجا ها حیف و میل میشه .
قابل توجه "عقیده و تفکرات مردم رو نمیشه عوض کرد "
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
کاش چند جامع شناس هم در سیستم پلیس فعالیت می کردند اگر 700 تا کارخانه فعال داشتیم نه ادم الاف داشتیم که از بیکاری مزاحم زن و بچه مردم بشه نه پلیس مجبور بود برای اشتغال زایی طرح هزینه بر بگذاره ، خلاف های اجتماعی نتیجه مستقیم عدم کارایی اجتماعی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
ای کاش این همه وقت وانرژی که صرف گیردادن به مردم عادی میشه برای جلوگیری از کیف قاپی وسرقت خودرو منازل٬ عتیاد وبی کاری می شد حیف این سرمایه عمومی وبیت المال که برعلیه خود مردم استفاده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اين پليس هاي عزيزي كه پيامكي خبر ميدن در مورد مزاحمت براي نواميس اگه ماشين دزدي باشه و دختري در خيا بان دزديده بشه تا بخواد وارد عمل بشه پليس امنيت اخلاقي اون دختر بدبخت هر بلايي كه خواستن سرش در اوردن و دست پليس هم به هيج جا بند نيست.وقتي بدون فكر طرح اجرا ميشه نتيجه نه تنها امنيت ايجاد نميكنه بلكه باعث وحشت در جامعه ميشه.اي كاش مسئولين يكم فكر شده كار كنن و بجاي اينكه ٧٠٠٠ نفر بريزن تو خيابون و باعث افزايش ترافيك شهر هم هست بجاي ان روي افزايش فرهنگ و اموزش مردم سرمايه گذاري ميكرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این کار نقض حقوق شهروندیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
امیدوارم که ایران واقعا ایران شود...امیدوارم که فقط برای این فصلها وتااخرتابستان نباشد....هم بی حجابی واقعا اونایی که بی حجابن نه همه ی مانتوییها.بیحجابارو بگیرن....دزداوکیف قاپا....مزاحمین....سفره خانه های بی بندوبار....دربندها...واقعا تاسف واسه جونهای ما...حتی دانشگاها و رستورانها کافی شاپ سفره خانه های سنتی....همجا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
وضعیت اشتغال را حل کنید همه چیز خود به خود حل میشه اینها پول هدر دادن است چقدر فکر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
اگر این همه پلیس مخفی برای حجابه وقت و پول تلف کردنه،ما دیگه این جنگ را باختیم و سنگرهاهم ترک شده اند،دومرتبه سنگر سازی و به جبهه رفتن نتیجش دشمن سازیست.این افرادهم با اینکه خوب و مسئول هستند دیگر از وظیفه این کار بر نخواهند آمد.این همه پرسونال را برای کنترل این ترافیک وحشتناک و این موتوریهای خطرناک ودوزدیها صرف کنید بهتر است.خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
این طرح واقعا شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
درود خدا بر پاسداران جانو مال ملت برادر ساجدی طرح امنیت شما بجا است ولی مهمتر ازان اراذل اوباش وچاقو کشان شهر است که بهراحتی در شهر جولان میزنن خواهشن هماننده سپاه مقتدرانه عمل کنید تا شهری زیبا داشته باشیم امنیت ناموس ملت دردستان قدرتمند شما سبز پوشان ایران زمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
مسخرست
فقط کارشون شده به جا اموزش و تربیت جوانان و فرهنگ سازی
گیر دادن به جونا بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
%90 درصد از مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و غیره جامعه ما به اقتصاد کشور مربوط می شود با بهبود اقتصاد بیکاری تمام ،اوقات بیکاری تمام ،امید به آینده زیاد ،سن ازدواج کاهش و.......به نظرم بقیه راهها رفع مسئولیت و به ناکجا آباد ختم می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
خیلی ممنون سردار کاش خیلی زودتر اجرامیشد الان دیگه دیر شده ولی باز طرح خوببه اخه اینجا شیعه خانه امام زمان عج نباید این همه بد حجاب و...داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
من همیشه به دانش آموزانم میگم ما اکر در کشوری زندگی می کردیم که مردمش برای

عقاید و ارزش هایشانچنین ایثارها و فداکاری هایی می کردند حق نداشتیم در برابر ارزش ها اونا بی احترامی کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
باید اشتغال زدایی کنن الانم شده ما کارگریم ماهی 800 میگیریم صبح تا شب با کلی خستگی ایناهم توی خیابونا راه میرن ماهی حد اقل 2800
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با خشومت نمیشه کاری رو به مردم تحمیل کرد فقط وقت وهزینه ها رو هدر میدید ، بهتر است پلیس به وظیفه اصلی خود بپردازه، حضور فعال در جامعه و عدم فرصت به دزدان جامعه ، یه نگاهی به وضع مانتوها از اول انقلاب تا حالا بیاندازید؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چه ربطی داره جهت جلو گیری از اون دزدی ها کار اصلاح سیستم اداری وقوه قضاییه است
پلیس وظیفه اش مبارزه با مظاهر فساده نه کارش فرهنگ سازیه نه
به دلیلش کارداره ووظیفه اش راهم داره انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
به این افراد ماموریت بدین جلوی دزدی و اختلاس رو بگیرن،
یا برن افراد فقیرو شناسایی کنن و کمکشون کنن.
یا بچه های کار رو شناسایی کنن و بفرستنشون سر کلاس درس،
به خدا مهمترین مشکلات جامعه ما ایناست، واقعا اینقدر فهمیدن این موضوع سخته?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
این ها که گفتی وظیفه دستگاههای خودشه وازکجا میدونی اون دستگاه ها این کارا رو نمیکنن
وظیفه پلیس همینه که داره انجام میده ودستش درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
با برخورد مبارزه با تخلفات رانندگی و هنجارشکنی صوتی موافقم ولی با برخورد با عقاید مردم مخالم. 99 درصد این ناهنجاری های اخلاقی ریشه اقصتادی داره نه امنیتی
۱۲
آخرین اخبار