از فعالیت سالم اقتصادی حمایت می کنیم

رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی برحمایت قاطع دستگاه قضایی از اقدامات قانونمند و سالم اقتصادی و صنعتی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی حجه الاسلام والمسلمین مظفری در در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به لزوم عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: در این زمینه شاهد اظهارات فراوانی هستیم اما مردم و رهبری از مسئولان بویژه در زمینه حل مشکلات اقتصادی انتظار اقدام و عمل دارند.
وی گفت: توقعات از مسئولان در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مردم بسیار بالاست و مردم انتظار خدمت صادقانه و بدون منت از مسئولان دارند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور پس از برجام افزود: باید از ایجاد هرگونه شوک به جامعه در حوزه های مختلف بویژه در حوزه مسائل اقتصادی بشدت پیشگیری و پرهیز کرد و مسئولان باید به این نکته توجه کنند که بر اساس واقعیات موجود و امکانات در دسترس به مردم قول بدهند و از ایجاد هرگونه توقع فزاینده خودداری کنند در غیر این صورت نتایج عملی و روانی ناگواری برای جامعه خواهد داشت.
حجه الاسلام والمسلمین مظفری نگاه دستگاه قضایی به صنعت و تجارت را نگاه حمایتی دانست و افزود: دستگاه قضایی در چارچوب شرع و قانون و وظایف محوله، خود را ملزم به حمایت از طرحها و فعالیتهای سالم اقتصادی و مبارزه قاطعانه با مفاسد اقتصادی می داند و بحمدالله در مدت اخیر موفقیت های خوبی نیز در این زمینه از جمله برخورد با زمین خواری و سوء استفاده کنندگان از بیت المال صورت گرفته است و انشاء الله این سیاست در سال جاری نیز عملیاتی خواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به عملیاتی شدن سیاستهای اصل 44 خاطر نشان کرد: وابسته شدن مردم و اقتصاد به دولت کاری غیراصولی و نادرست است و این وابستگی، کشور را در معرض آسیب قرار می دهد بنابراین ضمن تأکید بر اقتصاد مقاومتی باید بخش خصوصی و اقتصاد مردمی نیز تقویت و از آن حمایت شود.
 شافعی رئیس اتاق بازرگانی هم دراین دیدارضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی از حمایت های مجموعه قضایی استان خراسان رضوی از صنعت گران و فعالان تجاری تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.