همه برنامه‌های لوزانو روی اصول است

محمودی: هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران: همه بازیکنان به خوبی می‌دانند که حاشیه امنیت ندارند و این موشوع منجر به افزایش انگیزه در بین آن‌ها می‌شود.

شهرام محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات تیم ملی اظهار داشت: تمرینات به صورت کاملا جدی در حال برگزاری است. همع چیز خوب پیش می‌رود و امیدواریم در نهایت این تلاش شبانه روزی نتیجه دهد و راهی المپیک شویم.

وی ادامه داد: امروز تمرینات سبک‌تری نسبت به چند روز قبل داشتیم. لوزانو کاملا با برنامه عمل می‌کند و تک تک برنامه‌های تمریناتش روی اصول است. به همین دلیل هیچکس نگران نیست و همه با اعتماد به نفس کامل تمرین می‌کنند.

محمودی درباره وضعیت بدنی بازیکنان حاضر در اردو گفت: خوشبختانه در حال حاضر بدن بازیکنان از لحاظ فیزیکی بسیار عالی است. پیش از آغاز تمرینات،  بدن همه بازیکنان از جمله خود من با افت شدید مواجه شده بود. اما انقدر سخت و فشرده بدنسازی کردیم که به شرایط نسبتا ایده آل رسیده‌ایم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: همه بازیکنان یک هدف مشترک دارند و همه به خوبی می‌دانند که اگر کوتاهی کنند و از جان و دل مایه نگذارند امکان خط خوردشان از تیم ملی وجود دارد. همین حاشیه امنیت سبب شده است بازیکنان پرتلاش و با انگیزه باشند تا بتوانند جای خود در تیم ملی را پیدا کنند. 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار