محمودی: پیش‌بینی می‎‌کنم در ژاپن سوم شویم/ باید به شرایط بدنی ایده‌آل برسیم

پشت‌خط‌ زن تیم ملی والیبال ایران گفت: پیش ‌بینی من از نتیجه نهایی تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک کسب عنوان سوم در گروه است.

شهرام محمودی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: راه طولانی و سختی برای رسیدن به المپیک پیش رو داریم اما من پیش‌بینی می‌کنم در بین هشت تیم گروهمان در پایان موفق به کسب عنوان سومی شویم.
وی با اشاره به اینکه سختی‌و فشار زیادی را به دلیل نزدیک بودن زمان مسابقات و زمان استراحت کم بین هر دیدار باید متحمل شویم و این موضوع تنها با آمادگی بدنی بازیکنان آسان خواهد شد.
محمودی با بیان این مطلب که لوزانو روی وضعیت فیزیکی و شرایط جسمانی بازیکنان تمرکز و حساسیت زیادی دارد، گفت: خوشبختانه این مربی برنامه ریزی دقیقی روی وضعیت بدنی بازیکنان در نظر دارد و من حس می‌کنم به زمان نیاز داریم تا به میزان آمادگی دلخواه این مربی دست پیدا کنیم.
بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران افزود: تا امروز و گذشت این تعداد از جلسات تمرینی به 20 درصد آمادگی رسیده‌ایم و قطعا تا زمان برگزاری مسابقات می‌توانیم با آمادگی تمام و کمال راهی ژاپن و نبرد با بهترین‌های جهان شویم.
محمودی در پایان گفت: تک تک بازیکنان به کسب سهمیه المپیک خوشبین هستند و تمرینات را با سختکوشی و جدیت پیگیری می‌کنند. قطعا تمام تلاش ما رسیدن به موفقیت در ژاپن و تصاحب سهمیه المپیک 2016 خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار