انگیزه و نشاط تمرینات فوق‌العاده است

مرندی: همه دوست دارند در لیست نهایی لوزانو باشند

لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی دوست دارند در لیست نهایی لوزانو باشند و همین موضوع نشاط و انگیزه عالی به تمرینات داده است.

 مهدی مرندی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه تمرینات تیم ملی و شرایط جدید ملی پوشان با حضور سرمربی جدید، اظهار داشت: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر می‌گذاریم. باید بگویم که نزدیک به دو سال بود که چنین تمرینات خوبی را سپری نکرده بودیم.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران هدف بزرگی را پیش رو دارد و قطعا برای رسیدن به یک هدف بزرگ تلاش زیاد و سختی و فشار لازم است. لوزانو یک مربی با تجربه، بزرگ و بسیار سخت‌گیر است و فکر می‌کنم بتواند تحول بزرگی در تیم ایران ایجاد کرده و اعتماد به نفس از دست رفته را به تیم بازگرداند.

مرندی با اشاره به این مطلب که تک تک بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان دوست دارند در ترکیب نهایی و لیست منتخب رائول لوزانو باشند و بتوانند در المپیکی شدن والیبال ایران سهیم باشند. همین موضوع سبب شده است انگیزه ها در بین بازیکنان چندبرابر باشد و نشاط و انرژی خوبی در تمرینات ایجاد کند. 

لیبرو تیم ملی والیبال ایران درخصوص رقابت‌های ایران در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: کار آسانی پیش رو نداریم. بدون شک همه تیم‌ها به ژاپن می آیند تا بتوانند سهمیه المپیک را از آن خود کنند. تیم ما هم قطعا یکی از مدعیان کسب سهمیه است و همه تیم‌ها با تمام انرژی خود  مقابل ایران  ظاهر خواهند شد.

مرندی ادامه داد: اگر بازیکنان با مصدومیت مواجه نشوند و بتوانیم آغاز خوبی در مسابقات و به خصوص در دیدار با استرالیا که نخستین مسابقه ما است، داشته باشیم، رسیدن به المپیک و تحقق این آرزو آسان‌تر خواهد بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار