نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر

دختران جوان آماده تجربه اندوزی

نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر در حالی پیگیری می شود که بازیکنان دعوت شده انگیزه زیادی برای یادگیری دارند .

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر در سال 95 و نهمین اردوی آماده سازی این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا از یکشنبه 15 فروردین ماه در کمپ اختصاصی بانوان فدراسیون والیبال (آکادمی والیبال چمران) آغاز شده است.

این اردو به مدت 8 روز و تا روز یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان شامل بدنسازی (هوازی و بی هوازی) دو جلسه، توپی 8 جلسه و وزنه سه جلسه خواهد بود.

این تمرینات صبح ها از ساعت 10 تا 12 و عصر ها از ساعت 17 تا 19 پیگیری می شود. دو جلسه استراحت در عصر روزهای سه شنبه 17 فروردین و جمعه 20 فروردین ماه نیز در برنامه تمرینی لحاظ شده است.

ملی پوشان حاضر در اردو انگیزه زیادی برای آموختن دارند و کادر فنی نیز  در تلاش است تا تجربه سالها حضور در این رشته ورزشی را به آنان منتقل کنند. فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر نیز که به دلیل درگذشت خواهر در نخستین روز محل تمرینات را ترک کرد، از امروز به اردو ملحق شد و همراه سایر اعضای کادر فنی تمرینات را با جدیت پیگیری می کنند.

مریم موسوی، زهرا یوسفی، زهرا بلاغی، هانیه لرستانی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، آی تک سلامت، رعنا یوسفی، سوگند حق پرست، نگین شیرتری، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی، حنانه کرمی، مونا آشفته، پرنیا خسروی و فاطمه قنبری 22 بازیکن دعوت شده به نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر هستند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.

در دور مقدماتی این رقابت ها 15 تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.