صادقی 16 بازیکن را برای اردوی باکو دعوت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر 16 بازیکن را به پانزدهمین اردوی آمادگی این تیم که در کشور جمهوری آذربایجان برگزار می شود، دعوت کرد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   پانزدهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر برون مرزی است و در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

ملی پوشان دعوتی به این مرحله از اردوی آماده سازی امروز (دوشنبه) وارد اردو می شوند و فردا صبح یک نوبت تمرین در کمپ بانوان فدراسیون والیبال خواهند داشت و عصر برای سفر به جمهوری آذربایجان راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می شوند.

اردوی برون مرزی تیم والیبال جوانان تا یکم تیرماه در باکو پیگیری خواهد شد و در این مدت ملی پوشان ایران چند دیدار تدارکاتی و دوستانه نیز با تیم جوانان آذربایجان برگزار می کنند.

فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر 16 والیبالیست را به این اردو دعوت کرده است که اسامی آنان به قرار زیر است:

استان تهران: مریم موسوی و زهرا بلاغی
استان اصفهان: سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی و فاطمه عنایت
استان فارس: هانیه براتی، سارا نظری و زهرا باقری
استان گیلان: سوگند حق پرست و نگین شیرتری
استان گلستان: مونا آشفته
استان آذربایجان غربی: معصومه اسماعیلی
استان لرستان: فاطمه سلگی
استان همدان: حنانه کرمی

فریبا صادقی به عنوان سرمربی، پریسا بحرینی نژاد (مربی)، اکرم حبیب لوی شندی (فیزیوتراب)، عفت نصری نظرآبادی (مربی بدنساز) و ملوک شریف زاده به عنوان سرپرست بازیکنان را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
در دور مقدماتی این رقابت ها 15 تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار