پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم جوانان؛

عطایی: مسئولیت حساسی به من واگذار شده است

سرمربی جدید تیم ملی والیبال جوانان معتقد است حضورش در این سمت مسئولیت حساسی است که در تلاش است به بهترین نحو آن را انجام دهد.

بهروز عطایی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسئولین بسیار مهمی به من سپرده است. هدایت جوانان با استعداد و با انگیزه والیبال ایران که با تلاش بسیار سال گذشته بهترین نتیجه را در والیبال ایران کسب کردند، مسئولیت کم اهمیتی نیست و باید برای بهترین شرایط ممکن تلاش کنم.

وی با بیان این مطلب که درصد بسیاری از نفرات حاضر در تیم جوانان، همان بازیکنانی هستند که در تیم نوجوانان حضور داشتند، گفت: خوشبختانه این بازیکنان از هماهنگی خوبی برخوردار هستند و این کار کادرفنی جدید را راحت می‌کند. با این حال ما در تلاش هستیم تا نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت کنیم. نفراتی که شایستگی پوشیدن پیراهن ملی در رده جوانان را داشته باشند.

عطایی در پاسخ به این سوال که تیم جوانان ایران چه اهدافی را دنبال می‌کند، گفت: بدون شک تیم جوانان پشتوانه مهمی برای تیم بزرگسالان هستند. مجموعه فدراسیون روی این موضوع تاکید بسیاری دارد و هدف اصلی این است که تیم جوانان بتواند با پرورش بازیکنان شایسته در آینده اسکلت تیم ملی بزرگسالان را تشکیل بدهد.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال جوانان همچنین از برگزاری جلسه برای تعیین دیگر اعضای کادر فنی خبر داد و گفت: در روزهای آینده با بررسی‌های لازم نفرات دیگر کادر فنی را هم به تیم اضافه خواهیم کرد تا در هدایت تیم ملی جوانان من را یاری دهند.

عطایی درباره این موضوع که برخی بازیکنان تیم جوانان در فصل گذشته لیگ والیبال امکان حضور در میدان را نداشته و اغلب نیمکت نشین بودند، اظهار داشت: به اعتقاد من این موضوع می تواند در ادامه به بیشتر بودن انگیزه در بین همین بازیکنان کمک کند. برگزاری اردوهای مجدد و آغاز تمرینات این تیم می‌تواند بار دیگر بازیکنان را به شرایط ایده آل از لحاظ فنی و روانی برساند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار