گردهمایی مردم یمن دربرابر جنایات رژیم آل سعود

مردم یمن در جریان یک گردهمایی بر مبارزه خود در برابر جنایات رژیم آل سعود تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از پرس تی وی، یمنی ها در جریان یک گردهمایی بر دفاع از کشورشان در برابر جنایات سعودی ها تاکید کردند.

 شمار زیادی از مردم صنعا پایتخت یمن در ورزشگاه این شهر گردهم آمدند تا خشم خود را علیه بمباران های پیاپی عربستان سعودی نشان دهند.

«عبدالمجید الشریف،» نماینده شهر الجوف گفت عربستان سعودی و مزدورانش خواب تصرف صنعا را ببینند. صنعا یکی از مقدس ترین شهرهاست که قرنهای متمادی از حملات در امان بوده است و در طول تاریخ خود کسی نتوانسته آن را اشغال کند و علت آن مردان شجاع قبایل است که نگهبان این شهر تاریخی هستند.

«محمد یحیی،» نماینده ناحیه همدان هم گفت ما مردان قبایل همدان هستیم. ما به عربستان سعودی می گوییم که بیش از بیست هزار نفر از مردان مسلح قبایل را استخدام کرده ایم که کار با تفنگ و تانک را به خوبی آموزش دیده اند و می توانند از پایتخت و کشور به خوبی دفاع کنند.

«عبدالمجید الوزیر،» ناظر سیاسی هم گفت احزاب ملی یمن نشان داده اند که طرفدار صلح هستند و اصلا حملات یا تجاوز را آغاز نکرده اند و فقط از کشور دفاع می کنند. بنابراین آنها حاضرند با وجود اینکه عربستان سعودی آتش بس را نقض می کند، در گفتگوهای کویت شرکت کنند.






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار