شهرکرد؛

شرکت یک هزار و 400 نفر در مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان سالم

یک هزار و 400 فرهنگی و دانش آموز چهارمحال و بختیاری، در مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند.

شرکت یک هزار و 400 نفر در مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان سالم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با موضوع شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر، برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه برگزار می شود.

بهروز امیدی، با اشاره به افزایش 4 برابری تعداد شرکت کنندگان استانی در این جشنواره، افزود: 19 اثر از فرهنگیان، یک هزار و 305 اثر دانش آموزی و 80 اثر گروهی به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای، و در رشته‌های مقاله نویسی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی، روزنامه دیواری، عکس، نقاشی، شعر، ایده پردازی، طراحی، گرافیک، کاریکاتور، چند رسانه ای و نرم افزار، برای فرهنگیان و دانش آموزان کلیه مدارس متوسطه اول و دوم، و در رشته های انشانویسی و نقاشی با موضوع «چگونه از خود مراقبت کنیم؟» برای دانش آموزان ابتدایی برگزار می شود.

امیدی، هم افزایی ظرفیت ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، و شناسایی و معرفی الگوهای پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به کودکان و نوجوانان را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

به گفته وی؛ اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان سالم، اردیبهشت ماه امسال در شهرکرد برگزار و آثار برتر به دبیرخانه کشوری ارسال می شود.

اختتامیه مرحله کشوری این جشنواره نیز تابستان امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ض 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.