شهرکرد؛

اختتاميه مرحله استانی پنجمين جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم

48 دانش آموز استان چهارمحال و بختیاری، در قالب 37 اثر، به مرحله کشوری پنجمين جشنواره نوجوان سالم راه یافتند.

اختتاميه مرحله استانی پنجمين جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آيين اختتاميه مرحله استانی پنجمين جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم، با شرکت 150 نفر از منتخبین، در شهركرد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: یک هزار و 400 فرهنگی و دانش آموز استان با ارسال اثر در پنجمین جشنواره نوجوان سالم شرکت داشتند که شامل 19 اثر از فرهنگیان، یک هزار و 305 اثر دانش آموزی و 80 اثر گروهی بود.

بهروز امیدی افزود: 150 اثر از این تعداد به مرحله استانی راه یافت.

وی اضافه کرد: نهایتاً پس از ارزیابی و داوری صورت گرفته، 48 دانش آموز استان، در قالب 37 اثر برتر به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کردند.

امیدی اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای، و در رشته‌های مقاله نویسی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی، روزنامه دیواری، عکس، نقاشی، شعر، ایده پردازی، طراحی، گرافیک، کاریکاتور، چند رسانه ای و نرم افزار، برای فرهنگیان و دانش آموزان کلیه مدارس متوسطه اول و دوم، و رشته های انشا نویسی و نقاشی با موضوع «چگونه از خود مراقبت کنیم؟» برای دانش آموزان ابتدایی برگزار شد.

وی، هم افزایی ظرفیت ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، و شناسایی و معرفی الگوهای پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به کودکان و نوجوانان را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان سالم، تابستان امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.