کرمان؛

رشد 50 درصدی تعویض کنتور خراب در کرمان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: تعویض کنتور خراب در شهرستان کرمان پارسال در مقایسه با سال 93، بیش از 50 درصد رشد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ غلامرضا زین الدینی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب بدون در آمد توجه به امر تعویض کنتور های خراب و تعویض به موقع آنها است و به همین دلیل سعی می شود این گونه کنتور ها در اولین فرصت جمع آوری و کنتور سالم جایگزین آنها شود.

وی خاطر نشان کرد:در همین راستا طی سال گذشته 6 هزار و 722 دستگاه کنتور خراب در شهرستان کرمان تعویض شد که در مقایسه با میزان تعویض کنتور در سال 93 که 4 هزارو 382 دستگاه است، بیش از 50 درصد رشد داشته است.

زین الدینی تصریح کرد: این کنتورها در شهرهای اختیارآباد، اندوهجرد، باغین، جوپار، چترود، راین، زنگی آباد، شهداد، کاظم آباد، کرمان، گلباف، ماهان و محی آبادتعویض شد.

وی با اشاره به اینکه تعویض کنتور، کاری مستمر و دائمی است، یادآورشد: عواملی همانند قدمت کنتور، نوع و جنس کنتور، سختی و سبکی آب عبوری از کنتور ها تاثیر مستقیم بر عمر مفید کنتور ها دارد و در هر دوره از قرائت که توسط قاریان کنتور انجام می‌شود، تعداد جدیدی از کنتور های مشترکان به لیست کنتور های خراب افزوده می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کنتور ، تعویض ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار