موسوی: 10 درصد از مصدومیتم باقی مانده است

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: تنها 10 درصد از مصدومیتم باقی مانده است که آن هم با گذشت زمان و چند جلسه تمرین دیگر رفع خواهد شد.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط بدنی خود پس از  طی کردن دوران مصدومیتش گفت: خوشبختانه خیلی زود از بند این آسیب دیدگی رها شدم و باید بگویم که فقط 10 درصد از این مصدومیت باقی مانده است و کمی درد را هنوز تحمل می‌کنم.

وی ادامه داد: با این حال خیلی زود به تمرینات بازگشتم و با تلاش و انگیزه در تمرینات حضور دارم. بسیار خوشحالم که این آسیب‌دیدگی که می‌توانست ماه ها من را از دنیای حرفه‌ای دور کند، کار دستم نداد و خیلی زودتر از تصوراتم رفع شد. قطعا دعای مردم عزیزم بی تاثیر نبوده است.

سرعتی‌زن ملی‌پوش والیبال ایران ، درباره پیش‌بینی خود از نتیجه ایران در انتخابی المپیک ، گفت: نمی‌توان پیش بینی دقیقی داشت. چون مشخص نیست در مسابقات چه پیش خواهد آمد. همه تیم ها با قدرت ظاهر خواهند شد.

وی اضافه کرد: با این حال تصور من این است که تیم ملی ایران در پایان مسابقات انتخابی المپیک در بین سه تیم نخست گروهش قرار خواهد داشت و به راحتی سهمیه المپیک را کسب می‌کند.

موسوی افزود: اگر دو تیم آسیایی بتوانند راهی المپیک شوند هم به نفع والیبال آسیا خواهد بود و هم به سود والیبال ایران. زیرا نگاه‌ها نسبت به والیبال در آسیا تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار