سرخیو 100 تایی شد!

ستاره آرژانتینی در دیدار روز سه شنبه تیم خود در برابر شاگردان رافائل بنیتز، صدمین گل خود را به ثمر رساند و پس از آلن شیرر، دومین بازیکنی لقب گرفت که توانست به این افتخار دست یابد.

سرخیو 100 تایی شد!

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرخیو آگوئرو مهاجم تیم من سیتی، صدمین گل خود در لیگ جزیره را در ورزشگاه سنت جیمز پارک به ثمر رساند.

این ستاره بین المللی که تنها پس از گذشت 16 دقیقه از زمان بازی موفق به گلزنی شد، جزء فهرست 25 بازیکنی قرار گرفت که موفق به زدن 100 گل در لیگ برتر شده اند.

آگوئرو با هت تریک در برابر چلسی توانسته بود تعداد گل های به ثمر رسانده خود را به عدد 99 برساند و تا پیش از رویارویی با شاگردان بنیتز در 146 بازی حضور یافته بود.

بی شک مهاجم تیم دوم شهر منچستر از بازی در برابر تیم نیوکاسل لذت می برد، چرا که این ستاره 27 ساله در بازی رفت که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، موفق شد 5 گل از 6 گل تیم خود را به ثمر برساند.

آگوئرو در 147مین حضور خود توانست صدمین گل خود را به ثمر برساند و پس از آلن شیرر که در 124مین بازی خود توانسته بود به چنین رکوردی دست یابد، دومین بازیکن 100 تایی لقب گرفت!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار