آبادان؛

رکود اقتصادی و معضل اشتغال

همت کافی برای حل مشکل اشتغال وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: برای حل مشکل اشتغال همت لازم و کافی وجود ندارد.
 حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی افزود: درد امروز جامعه ما رکود اقتصادی و معضل اشتغال است.
 وی گفت: رهبر معظم انقلاب متناسب با این مشکلات امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری فرمودند و در این راستا باید اقدامات جدی و عملی صورت بگیرد.
 امام جمعه بندر ماهشهر افزود: هر چند در سطح کشور و در منطقه اقدامات بسیار خوبی در زمینه حل مشکل اشتغال صورت گرفته اما متناسب با حجم معضلات اقتصادی نبوده و باید این همایش‌ها برگزار و منتهی به اقدام و عمل شود.
 غبیشاوی با بیان اینکه همایش‌های فراوانی در همین سالن برگزار شده اما نتایج ملموسی نداشته، گفت: در مسئله اقتصاد مقاومتی، همچون هشت سال دوران دفاع مقدس که توانستیم با حداقل امکانات پیروز شویم، می‌توانیم با پای کار آوردن مردم و فراهم کردن بستر و زمینه لازم و بهره گیری از جوانان خوش فکر و خلاق موفق شویم.
وی افزود: وجود ظرفیت‌های فراوان و از همه مهم‌تر امنیت و ثبات کشور فرصت‌های بی‌نظیری هستند که در کنار استعداد‌ها و نیروی انسانی موجود می‌تواند مشکل بیکاری را ریشه کن کند. امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه برای حل مشکل اشتغال همت کافی وجود ندارد، گفت: همتی که در مسائل اقتصادی وجود دارد به اندازه دوران دفاع مقدس نیست و نیاز به یک حرکت جهادی وجود دارد.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، اشتغال ، رکود ، معضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.