آبادان؛

اختصاص بیش از ۵ مسجد به معتکفین در خرمشهر

هشت مسجد به معتکفین خرمشهر اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: امسال هشت مسجد را برای انجام مراسم اعتکاف در نظر گرفته‌ایم که سه مسجد مختص مردان و پنج مسجد نیز ویژه زنان تدارک دیده شده است.
 حجت السلام عادل رویوران افزود: مساجد جامع، الغدیر و سلمان فارسی ویژه مردان و مساجد النبی، قدس، امام خامنه‌ای، فاطمه الزهرا (س) نیز ویژه زنان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه (سه شنبه) آخرین روز ثبت نام برای اعتکاف در خرمشهر بودگفت: تا کنون ۸۰۰ نفر در خرمشهر برای انجام مناسک اعتکاف ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۰ نفر زن و ۲۹۰ نفر مرد بوده‌اند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر افزود: وجه دریافتی برای شرکت در مناسک اربعین در سایر شهرستان‌ها ۵۰ هزار تومان است.
رویوران گفت: در خرمشهر ۳۵ هزار تومان از هر فرد بابت ثبت نام دریافت می‌شود و ۹۰ تا ۱۰۰ فرد نیازمند نیز به صورت رایگان در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند.
 وی افزود: کانون مداحان شهرستان مراسم‌های معنوی اعتکاف را بر عهده دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر برگزاری مراسم‌هایی همچون ختم روزانه قرآن، شبی با قرآن و توزیع بسته‌های فرهنگی در صورت تأمین بودجه را از اقدامات فرهنگی برنامه ریزی شده برای این مناسک اعلام کرد.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، اختصاص ، مسجد ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.