آرامش امروز کشور ما نتیجه خون شهداست

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: آرامش امروز کشور ما نتیجه خون شهدای ما از سال 42 است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،بهمن امیری مقدم در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نیشابور در محل سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور با اشاره به شهدای مدافع حرم و سردار سرتیپ شهید محسن قاجاریان،افزود: این شهدا برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند و حقیقتاً شهدای مظلومی هستند
وی با اشاره به برجام و مذاکرات هسته ای تصریح کرد:مقام معظم رهبری گفتند که مذاکره انجام شود ولی به نتیجه آن  خوش‌بین نیستند و واقعیت هم همین است که واقعاً در عمل اتفاقی نیفتاده و فقط بر روی کاغذ آمده است .

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تأکید کرد: در حال حاضر باید با ایستادن در برابر دشمنان و با یاد خدا توانستیم توفیق‌های بسیار زیادی داشته باشیم و قدرت موشکی ما قسمتی از آن توفیقات است.

امیری مقدم  خاطرنشان کرد: عدم اختلاف بین مسلمین نیز عامل مهمی برای ضربه زدن به ماست و امروز آل سعود که همان آل یهود است در حال از بین بردن ریشه اسلام از طریق نفاق است.
امیری مقدم با اشاره به حوزه انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در سال گذشته میزان جرائم نیشابور کاهش 14 درصدی داشته است و یکی از دلایل آن افزایش نگهبان محله است.
وی با اشاره به طرح نگهبان محله تصریح کرد: نیشابور در کاهش جرائم رتبه دوم را دارد و بااهمیت به نگهبان‌های محله می‌توان این میزان را کاهش بیشتری داد
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته 20 هزار پرونده از نیروی انتظامی به دادگستری شهرستان نیشابور ارجاع شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.