اصفهان؛

پایش سلامت شهروندان اصفهانی ایستگاههای شهری

به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت پایش سلامت شهروندان اصفهانی در ۱۴ نقطه پرتردد شهر اصفهان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، دبیرستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: به منظور پایش سلامت شهروندان اصفهانی ۱۴ ایستگاه سنجش سلامت در نقاط پر تردد شهر در نظر گرفتیم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیریه دیابت به پایش سلامت مردم اصفهان می كنیم.

حمیدرضا مهماندوست اظهار داشت: این ۱۴ ایستگاه در میدان انقلاب، میدان آزادی، میدان امام حسین (ع)، میدان جمهوری اسلامی، میدان لاله، میدان قدس، میدان ارتش، میدان امام، پل خواجو و ‏‌پل بزرگمهر‏‌، روبروی هتل عباسی، فلكه خوراسگان، ترمینال كاوه، مجتمع ۵ طبقه‌ خانه اصفهان، فلکه احمد آباد راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های سلامت ضمن سنجش سلامت شهروندان به افراد مشاوره داده می‌شودافزود:با توجه به همزمانی مراسم اعتکاف با هفته سلامت، همچنین مشاورین بهداشت در ۱۴۰ مسجد سطح شهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیریه دیابت مستقر می‌شوند و اقدام به پایش قند خون رایگان از شهروندان می کنند.

مهماندوست در پایان گفت: در طول هفته سلامت گروه‌های تئاتر به شکل گردشی در هفت ایستگاه اقدام به نمایش خیابانی با موضوع دیابت را شکست دهیم می‌کنند» که از آن جمله می توان به میدان انقلاب، آزادی،میدان امام حسین (ع)، پل خواجو، روبروی هتل عباسی، مجتمع ۵ طبقه خانه اصفهان و میدان امام (ره) اشاره کرد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.