اصفهان؛

اجرای 37 برنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دهه فجر

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اجرای 37 برنامه فرهنگی،هنری، اجتماعی و ورزشی این سازمان در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی رضازاده، در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار با خانواده سه شهید، غبارروبی شهدای گمنام دانشگاه آزاد و دانشگاه کاشان، شب خاطره‌گویی با مبارزین انقلاب، غرس 37 درخت در بلوار حرم راوند با حضور خانواده‌های شهدا در منطقه پنج شهرداری، برگزاری 10 شب جشن انقلاب اسلامی در فرهنگسرای مهر،اجرای آیین غبارروبی، شب شعر و یادمان فیض کاشانی، برگزاری جشن شکوفه‌های فجر، جُنگ فرهنگ ترافیک، مسابقه نقاشی برای کودکان زیر هشت سال، مسابقه نقاشی امام و انقلاب و برگزاری همایش ها و مسابقات متنوع ورزشی تعدادی از این برنامه‌ها در سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه «اجازه منم حاضرم» در خانه‌های اسباب بازی کاشان از دوازدهم تا نوزدهم بهمن گفت: عیادت از جانباز شاهمیری، برپایی ایستگاه سنجش سلامت، برگزاری بازی‌های بومی محلی، مسابقه کتابخوانی، جشنواره نواهای انقلابی، انتشار پوستر شهروندی، کارگاه طراحی پوستر در خانه تاریخی طباطبایی‌ها، مراسم خاطره‌گویی و برگزاری جشن انقلاب تعدادی دیگر از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دهه فجر امسال است.

به‌گفته‌وی، کشیدن نقاشی طولی، استقرار ایستگاه گریم و نقاشی کودک، ایستگاه استکبارستیزی و پایش سلامت و حمل پرچم ایران از ویژه برنامه‌های سازمان در روز 22 بهمن ویژه برگزاری راهپیمایی این روز بزرگ در کاشان است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، تصریح کرد:تمامی برنامه‌ها همزمان با دهه فجر در فرهنگ سراها، سراهای محله، خانه های فرهنگ و بازی خانه هایی که تحت نظارت این سازمان است اجرا می شود.

رضازاده در ادامه، حوزه‌های فرهنگی اجتماعی، ارتباطات و انتشارات، ورزش و تفریحات سالم، بانوان و خانواده و معاونت اداری مالی را پنج حوزه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برشمرد و گفت:هر یک از این حوزه‌های استراتژی ویژه‌ای را ملاک عمل خود قرارداده که ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی در راس آن است.

وی،کارکرد حوزه فرامنطقه‌ای سازمان در موضوعات گردشگری، انتقال موضوعات فرهنگی کاشان، برگزار ی تورهای ارزان قیمت برای قشر ضعیف و توسعه فرهنگ سازی گردشگری به ویژه تورسیم مذهبی با وجود بارگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال و نزدیکی به شهر مقدس قم را از جملهوظایف سازمان ذکرکرد.

به‌گفته‌وی،آموزش شهروندی، راه اندازی جشنواره‌های آموزش شهروندی در سال آینده، تشکیل شورای مشورتی با نخبگان، همگرایی و همفکری با نخبگان دانشگاهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی از دیگر سیاست‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، تشکیل اتاق فکر«بانوان و خانواده» این سازمان را با حضور جمعی از اساتید و صاحب نظران حوزه و دانشگاه را یادآورشد و گفت: برای نخستین بار 15 درصد هزینه های برنامه ای سازمان به حوزه بانوان و خانواده اختصاص یافته است.

رضازاده در پایان افزایش 18 درصدی بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در سال 95 را خاطرنشان کرد و گفت:60 درصد این بودجه مربوط به هزینه های برنامه‌ای و 40 درصد جاری است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.