اصفهان؛

کلاس اولی های نجف آباد با کاروان 'شادی مهر' به دبستان رفتند

تعدای از کلاس اولی های شهرستان نجف آباد بوسیله 22 مینی بوس تزئین شده در قالب کاروان 'شادی مهر' پس از گردش در سطح شهر به مدرسه رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول طرح استقبال از مهر مدارس شهرستان نجف آباد  اظهار کرد: برای ایجاد شور و نشاط در جامعه، والدین و دانش آموزان اول ابتدائی، تعدادی از دانش آموزان این مقطع، امروز در قالب کاروان شادی مهر بوسیله 22 دستگاه مینی بوس تزئین شده به دبستان ها رفتند.
محمد میزبانی، تعداد دانش آموزان اول ابتدایی این شهرستان را چهار هزار اعلام کرد و افزود: ستاد استقبال از مهر شهرستان نجف آباد اقداماتی برای زیبا سازی مدارس و رفع نیازها و مشکلات آموزشگاه های این شهرستان انجام داد و محیطی جذاب، زیبا و دلنشین برای دانش آموزان مهیا کرد.
معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد اضافه کرد: این ستاد در تابستان تشکیل و فعالیت خود را برای سازماندهی، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی، ارزیابی و نظارت زیباسازی، ثبت نام و کلاس بندی دانش آموزان، سامان دهی معلمان، تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز و جذب کمک های مردمی انجام داد.
میزبانی گفت: با توجه به کتاب های جدیدالتالیف، در تابستان کلاس های آموزش ضمن خدمت معلمان پایه های ششم و دهم برای معلمان تشکیل شد.
وی تعداد دانش آموزان ثبت نام شده در سال تحصیلی جدید در مقطع ابتدایی این شهرستان را 29 هزار نفر و متوسطه اول و متوسطه دوم و هنرستان را 21 هزار نفر اعلام کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار