یزد؛

از گود زورخانه تا دوچرخه سوارى ديار دوچرخه سواران

مجله راديويى ورزش در يزد صبح پنجشنبه از راديو يزد پخش شد كه بطور ويژه به اتفاقات پيرامون دوچرخه سوارى و ورزش پهلوانى در يزد پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ برنامه امروز مجله ى راديويى ورزش در يزد كه مقارن با ولادت على (ع) بود بهانه ى خوبى شد تا به فعاليت ورزش زورخانه اى در ايام منتهى به ولادت نگاهى شود.

به همين منظور ارزانش رئيس هيئت زورخانه اى استان با برنامه همراه شد و از افتتاح سه زورخانه در رضوانشهر و ابركوه سخن گفت و مردم را به حضور در زورخانه ها در اين ميلاد منور كه با جشن در گود ها همراه است دعوت كرد.

بخش عمده اى از برنامه به دوچرخه سوارى از ديد همگانى و قهرمانى پرداخته شد و سوال برنامه نيز به موفقيت يا عدم موفقيت مردم و مسئولين در حفظ عنوان شهر دوچرخه ها براى يزد بود كه نزديك به ٩٠درصد از مخاطبان به عدم موفقيت اذعان داشتند.

در بخش ارتباط تلفنى برنامه لجه و آخوند عطار دو تن از صاحب نظران دوچرخه سوارى به تشريح سوال پيامكى ورزش در يزد پرداختند كه هر دو به ايفاى نقش خوب مردم در اين حوزه در مقابل فعاليت كمرنگ مسئولين اتفاق نظر داشتند.

اما نكته اى قابل تامل كه در سخنان هر دو كارشناس مشهود بود ،عدم امكانات مناسب در شهر دوچرخه ها است .
به گفته اخوندعطار در بخش پيست دارايى كل يزد چهار دوچرخه ميباشد كه ان هم به مرز فرسودگى رسيده است. 

ضمن ان كه لجه از استعداد هاى خوب يزدى در مسابقات جوانان دوچرخه سوارى كشور گفت و اخوند عطار با بيان استعداد عظيم جوانان در سايه ى حمايت مسئولين اردكان كسب رتبه سوم را در اين مسابقات يك موفقيت بزرگ دانست.

در ادامه برنامه شفيعى رئيس هيئت شهرستان دوچرخه سوارى يزد به بازگشايى ايستگاه هاى دوچرخه سوارى در سطح شهر يزد تا أواخر خرداد ماه خبر داد كه به گفته مرشدى بطور جد اجراى اين طرح توسط مجله راديويى ورزش در يزدپيگير خواهد شد.

شيبانى رئيس هيئت كشتى ديگر مهمان تلفنى برنامه بود و در مورد كم و كيف كشتى پهلوانى امروز صحبت كرد كه مراحل مقدماتى در ورزشگاه تختى شهيد پاكنژاد و مراحل نهايى از ساعت١٦در ميدان امير چخماق برگزار خواهد شد.

در أواخر برنامه محمد حسين ميرحسينى كارشناس فوتبال بر روى خط تلفنى حاضر شد و روند تيم فولاد را خوب توصيف كرد و امتياز ديدار حساس هفته ى اينده ى اين تيم مقابل داماش را در بقاى ليگ يك حياتى دانست.

انتهاى پيام/ی

برچسب ها: مجله ، رادیویی ، ورزش ، دریزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار