یزد؛

تقدیر فرماندار اشکذر از عوامل اجرایی جشنواره بهار در روستا

فرماندار اشکذر در دیدار صمیمی خود با لوح سپاس از عوامل اجرایی "جشنواره بهار در روستا " و عملکرد مطلوب آن‌ها در تعطیلات نوروز 95 تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی شاه‌حسینی معرفی محصولات و صنایع‌دستی روستاها را کاری بسیار شایسته توصیف کرد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال برگرفته از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های درون‌زا و نیز جذب سرمایه‌گذار می‌توان درآمدهای خوبی برای کشور به دست آورد.
 
وی بابیان این‌که عملکرد خوب عوامل اجرایی جشنواره بهار در روستا می‌بایست به سایر نقاط شهرستان تسری یابد افزود: کار گروهی، صمیمت همراه بامحبت و دوستی شما جوانان علاقه‌ی هم‌وطنان به روستاها را افزایش خواهد داد.
 
فرماندار اشکذر در ادامه صحبت‌های خود بابیان اینکه این جشنواره می‌تواند نقطه عطفی در بیان توانمندی‌های بخش خضرآباد محسوب شود گفت: مسئولین دولت تدبیر و امید در شهرستان اشکذر از سرمایه‌گذاری در روستاها و نیز ایجاد صنایع تبدیلی و جنبی درزمینهٔ کشاورزی دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی درزمینهٔ صنایع‌دستی و هنری حمایت می‌کند.
 
شایان‌ذکر است نوروز 95 فرصت مناسبی بود تا جشنواره بهار در روستا برای اولین در روستای هامانه از توابع بخش خضرآباد برگزار شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار