نویسنده آمریکایی: زمینه‌سازی صهیونیست‌ها برای نفوذ آمریکا در جولان

به باور یک نویسنده آمریکایی، رژیم صهیونیستی با تحرکات در بلندی‌های جولان به دنبال زمینه‌سازی اقدامات آینده آمریکا در سوریه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، «رئالف شوئنمن،» نویسنده آمریکایی کتاب «تاریخ پنهان صهیونیسم،» در گفتگو با این شبکه از شهر برکلی ایالت کالیفرنیا گفت: «اقدامات اخیر اسرائیل درباره بلندی های جولان بسیار قابل توجه است. اسرائیل با این کار به دنبال زمینه سازی به منظور ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه است.

وی افزود: «این کار به معنای اعلام جنگ است. اگر آسمان سوریه، منطقه پرواز ممنوع اعلام شود، پیامد آن اینگونه خواهد بود که هواپیماهای روسی بر فراز سوریه هدف حمله قرار خواهند گرفت و نیروی پشتیبانی ایران برای سوریه نیز هدف قرار خواهند گرفت و حملاتی تمام عیار علیه نیروهای سوری صورت خواهد پذیرفت و این حملات را آمریکا و حامیان آن انجام خواهند داد.»

او در پایان گفت: تحقق این هدف، بخشی از علت اقدام دولت نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، درباره بلندی های جولان است. اسرائیل به دنبال آن است که برای این کار زمینه سازی کند تا اینکه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، این کار درباره سوریه انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگر موشک های ایران و حزب الله تا ان موقع اسرائیل را با خاک یکسان نکرده باشد !!
آخرین اخبار