شبهای فوتبالی سوم اردیبهشت

خیز پرسپولیس و بازگشت آبی های زخمی در شب گلباران سنگ اندازها

برنامه شبهای فوتبالی امشب از ساعت ۲۲ روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شصتمین برنامه شبهای فوتبالی به منظور بررسی دیدارهای برگزار شده از هفته بیست و هفتم لیگ پس از پایان بازی های امشب آغاز شد.

خیز پرسپولیس و بازگشت آبی های زخمی در شب گلباران سنگ اندازها

سوال پیامکی:
کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد؟
۱) استقلال تهران
۲) استقلال خوزستان
۳) پرسپولیس
۴) تراکتورسازی
۵) ذوب آهن
۶) نفت

در ابتدای برنامه بررسی مسابقات هفته گذشته نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت.
خلاصه بازی تراکتور - الهلال پخش شد.
سپس خلاصه ذوب آهن - النصر به نمایش درآمد.

مرور جدول رده بندی لیگ و بازی های باقی مانده از هفته بیست و هفتم، بخش بعدی برنامه بود.
نخستین مهمان برنامه امشب رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال بود.
در ادامه خلاصه بازی گسترش فولاد - استقلال خوزستان به نمایش درآمد.
رجبی در خصوص دیدار گسترش و استقلال خوزستان گفت: هر دو مربی تیمهای یکدیگر را می شناختند و از ابتدا می شد یک بازی کم حادثه را پیش بینی کرد. احتیاطی که دو تیم داشتند تا حدی طبیعی بود. تیم ویسی امسال برخلاف گذشته، از سازمان دفاعی منظم و خوبی برخوردار است. گسترش هم بسیار بابرنامه و تاکتیکی عمل می کند. در مجموع نزدیک بودن خطوط سه گانه تیم ها باعث اتمام بدون گل بازی شد.

سپس خلاصه بازی ملوان - سایپا پخش شد.
رجبی درباره وضعیت ملوان گفت: ملوان چند هفته ای است به تفکرات احمدزاده آشنا شده و البته فوت مهرداد اولادی در همدلی بازیکنان این تیم اثرگذار خواهد بود.
رضا رجبی درباره شانس های قهرمانی افزود: برانکو یک روانشناس است و همه کارهایش را از ابتدا با برنامه جلو برد. من از اول این تیم را مدعی قهرمانی می دانستم. چون از طرف پیشکسوتان پرسپولیس حمایت شد، توانست تفکرات خودش را جا بیندازد.
استقلال هم با وجود اینکه دربی را باخت، اما امشب با یک تفکر خوب و استفاده از جوانان سرعتی نمایش خوبی ثبت کرد. استقلال هم شانس بازگشت به کورس قهرمانی را دارد.

کنفرانس خبری ملوان - سایپا:
احمدزاده: خداراشکر می کنم که با برد امروز قولمان به روح مهرداد اولادی عمل کردیم و این برد را به خانواده اولادی تقدیم می کنم. ملوان همیشه آخرین پناه مهرداد بود. امروز هم هواداران برای او سنگ تمام گذاشتند.
جلالی: یک بازی خوب و شرافتمندانه از هر دو تیم دیدیم و ملوان از همه روزهایش بهتر بود. از داوری بسیار ناراحتم چون نتیجه بازی را رقم زد.

محسن خلیلی، بازیکن اسبق پرسپولیس، مهمان دوم برنامه بود.
خلیلی با تمجید از وضعیت فعلی پرسپولیس گفت: در چند هفته اخیر کل مجموعه باشگاه پرسپولیس به شرایط مناسب و شخصیت والای قهرمانی رسیده است و در هر شرایطی تیم های مقابل را از پیش رو بر می دارد و اکنون بر صدر جدول تکیه زده است. برانکو این بازی امروز را پیش بینی کرده بود و فقط مسلمان کمی عقب تر بازی می کرد و از فاز تهاجمی دورتر بود. همچنین احمدزاده و عالیشاه در جناحین حملات خوبی را طرح ریزی کردند.
سپس خلاصه بازی استقلال اهواز - پرسپولیس پخش شد.
مهدی تاج در تماسی تلفنی گفت: در آیین نامه آمده که تکلیف بازی های حساس را شورای تامین مشخص می کند. ورزشگاه تختی به عنوان ورزشگاه شماره یک تیم استقلال اهواز معرفی شده بود ولی ما توصیه کرده بودیم بازی امروز در ورزشگاه غدیر برگزار شود. ما پس از مشکلات کاروان پرسپولیس در اهواز باز هم این نکته را گفتیم اما شورای تامین بازهم حرف ما را قبول نکرد.
ناظر ما گزارش های سنگ انداختن را قبل از بازی منتشر کرد و تاخیر ایجاد شده در ابتدای بازی به همین دلیل بود.
تاج در خصوص بلیط فروشی ها اظهار داشت: ما در دربی حدود ۹۰۰ میلیون تومان بلیط فروختیم ولی در نهایت عده ای نتوانستند به صندلی خودشان در ورزشگاه برسند. به هر حال بلیط فروشی الکترونیکی باید با قدرت ادامه پیدا کند تا مشکلات به طور کامل رفع شود.
ما از امروز بلیط VIP را با قیمت پنجاه هزار تومان به فروش رساندیم و ورودی این بخش را هم جداگانه قرار دادیم. این قسمت می تواند یکی از منابع جدی درامدزایی در آینده باشد.

محسن خلیلی در خصوص بازی امروز پرسپولیس گفت: استقلال اهواز اگر بسته بازی نمی کرد شاید بیشتر گل می خورد. فشار زیادی که تیم پرسپولیس آورد، و تغییر جهت حملات از راست به چپ، در نهایت امان تیم اهوازی را برید.
درباره بنگستون باید بگویم که بازیکن کاملا باهوشی است که در زمان مناسب، خودش را در مکان درست قرار می دهد. تنها نکته ای که منجر به نیمکت نشینی او شده، عدم همکاری در حرکات ترکیبی است وگرنه آمار ۷ گل زده در پنج بازی ثابت، کاملا قابل دفاع است.

در ادامه حواشی بازی استقلال اهواز - پرسپولیس به نمایش درآمد.

نتایج آنالیز فنی بازی نشان می داد که تعداد ضربات و موقعیت های خطرناک پرسپولیس بیش از حریف خود بود.

سیاوش بختیاری زاده در پایان، با انتقاد شدید از عاملان برگزاری بازی در ورزشگاه تختی، آنها را مقصر اتفاقات بازی امروز دانست و معتقد بود در صورت برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر، هرگز چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.

کنفرانس خبری گسترش فولاد - استقلال خوزستان:
ویسی: کیفیت مناسب زمین باعث یک فوتبال خوب از هر دو تیم شد. شرایط بازی باعث این نتیجه شد. ما هم از تک امتیاز خارج از خانه راضی هستیم.

کمالوند: تیم خوزستان بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و این موضوع مرا ناراحت کرد. در نیمه اول هر دو تیم موقعیت داشتند اما نیمه دوم که کاملا یک گله بود.
مهدی پاشازاده، بازیکن اسبق استقلال، مهمان بعدی برنامه بود.
پاشازاده از نمایش استقلال در مقابل فولاد ابراز رضایت کرد و گفت: روح تازه ای که در این هفته به استقلال دمیده شد، باعث پیروزی در بازی امروز شد. هیچ کس انتظار چنین بازی زیبایی را در این شرایط از استقلال نداشت. به هر حال استقلال جایی است که همیشه، چه با جوان ها و چه با پرتجربه ها، بایدبرای قهرمانی به زمین بروید.

در ادامه خلاصه بازی استقلال - فولاد پخش شد.

خلاصه بازی راه آهن - پدیده پخش شد.

کنفرانس بازی راه آهن - پدیده:
توپالیدیس: تازمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم خیلی خوب بازی کردیم. پس از آن تیم حریف بازی خوبی انجام داد.
مهاجری: بعد از ۱۰ نفره شدن به خودمان آمدیم اما در نهایت موفق نشدیم. ناهماهنگی در داوری ها خیلی زیاد بود اما بچه های ما خیلی جوانمردانه با موضوع برخورد کردند.

سپس حواشی انتهای بازی استقلال - فولاد پخش شد.

کنفرانس بازی استقلال - فولاد:
اسکوچیچ: باختن هرگز ساده نیست. امروز انگار ۲گلدر رختکن خورده بودیم. بازیکنان ما امروز مغرور بودند.
مظلومی: بازی زیبایی بود. هواداران باید به این جوان ها افتخار کنند. جمع کردن شرایط پس از دربی سخت بود اما بچه ها موفق شدند.

کارشناس داوری برنامه، علی خسروی بود.

کارشناسی داوری:
استقلال اهواز - پرسپولیس:
پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس صحیح بود.

استقلال - فولاد:
گل تیم فولاد به اشتباه مردود اعلام شد.

ملوان - سایپا:
پنالتی تیم ملوان به درستی اعلام شد.
در پایان برنامه پرسپولیس از نظر  ۷۴ درصد بینندگان دارنده بالاترین شانس قهرمانی لیگ برتر نام گرفت.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار