رضایی: خورشیدی تحت تاثیر بازیکنان و هواداران ملوان سوت زد/ روح پهلوانی در بازی سایپا و ملوان حاکم نبود

مدیرعامل باشگاه سایپا پس از پایان بازی این تیم مقابل ملوان، عملکرد ضعیف داوری را دلیل شکست تیمش دانست.

بیت الله رضایی در گفت و گوبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست سایپا مقابل ملوان انزلی در هفته 27 لیگ برتر اظهار کرد:  تیم جوان سایپا در این بازی به هیچ وجه مستحق شکست نبود و حتی می توانست با استفاده از موقعیت های خود، مقابل ملوان به برتری دست یابد اما نکته ناامید کننده این بازی بیشتر از شکست سایپا، قضاوت جانبدارانه و ضعیف اشکان خورشیدی داور بازی است.

وی افزود: خورشیدی تحت تاثیر فشار و جو حاکم بر ورزشگاه تختی انزلی به سود ملوان سوت زد و 2 گل را به ملوان هدیه داد. به نظر شما آیا باید تاوان نتایج ضعیف ملوان در هفته های اخیر را سایپا می داد که داور این گونه قضاوت کرد و منجر به شکست تیم ما شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به فشار هواداران و بازیکنان ملوان به داور این دیدار، گفت: بازیکنان ملوان با اعتراض های مداوم به داوری، عملکرد خورشیدی را تحت تاثیر قرار دادند. از طرفی برخی هواداران ملوان نیز با فحاشی به بازیکنان سایپا جو نامناسبی را در ورزشگاه تختی ایجاد کرده بودند. این مسائل روح ورزش پهلوانی را در بازی ملوان و سایپا کمرنگ کرد.

رضایی ادامه داد: بازیکنان سایپا در این بازی احساس امنیت مناسبی نداشتند، چرا که فحاشی برخی هواداران ملوان و قضاوت یک طرفه داور، بازی را از حالت متعادل خود خارج کرده بود. خورشیدی به دلیل نداشتن تمرکز، حتی در صحنه ای مدافع ملوان را به اشتباه از زمین اخراج کرد که این مسئله قضاوت بحث برانگیز داور را تائید می کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان درباره وضعیت ادامه فعالیت مجید جلالی در سایپا، بیان کرد: باشگاه سایپا تا پایان فصل با جلالی قرارداد دارد و ما همچنان از سرمربی خود حمایت می کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار