وقتی ترامپ هندی می‌شود!

بخت اول حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در جمع مردم ایالت "دلاویر" داستانی را از تقلید لهجه مردم هندوستان نقل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اسکرول؛ دونالد ترامپ -بخت اول حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا- طی سخنرانی در جمع هوادارانش در ایالت دلاویر آمریکا با اشاره به اینکه هندوستان کشور فوق‌العاده‌ای است، داستانی را از تقلید لهجه مردم هندوستان نقل کرد.

او با مطرح کردن ماجرایی گفت: یک‌بار با شرکت کارت اعتباری خود در نیویورک تماس گرفتم و با تقلید لهجه هندی سعی کردم از اصالت کارکنان بخش پاسخگوی مشتریان مطمئن شوم.

او خطاب به هوادارانش گفت: حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟! کارمند پاسخگوی مشتریان گفت شما با یک هندی صحبت می‌کنید! این پاسخ، باعث نشد از سران هندوستان عصبانی شوم بلکه باعث شد هرچه بیشتر از حماقت قانون‌گذاران آمریکایی عصبانی شوم.

میلیاردر نیویورکی در ادامه سخنانش گفت: شما نمی‌توانید به سیاست‌های چین، مکزیک، ژاپن، ویتنام و هندوستان اجازه ورود به آمریکا را دهید. همچنین نمی‌توانید کار را همانند آب‌نباتی که از دست کودک گرفته می‌شود از آمریکایی بگیرید و به ملیت‌های دیگر بدهید. مشاغل آمریکا از آمریکایی‌های در حال به سرقت رفتن است. اشتغال در هر بخش به دست غیر آمریکایی‌ها می‌افتد و این اصلاً خوب نیست. مشاغل ما نصفه‌نیمه در اختیار غیر آمریکایی‌هاست، کارخانه‌ها در حال بسته شدن هستند و ما نباید بیشتر از این اجازه دهیم این روند ادامه یابد.

ترامپ چندی پیش مدعی شده بود که تمام شهروندان هندی مقیم در آمریکا موقعیت‌های شغلی را از آمریکاییان گرفته‌اند و درصورتی‌که رئیس‌جمهور شود این شهروندان هندی را از آمریکا اخراج خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
باو جمع کن با اون کشورت فکر مى کنى کى هستيد اينجور امريکا امريکا مى کنى
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
دمت گرم ناشناش جملت 100000000 تا مثبت داره
آخرین اخبار