اصفهان؛

هفته 27 لیگ برتر فوتبال- نفت تهران،سپاهان اصفهان

درآستانه بازی تیمهای نفت تهران و سپاهان اصفهان،منصوریان ‍از آخرین وضعیت تیمش گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان گفت:فردا با تیمی بازی می‌کنیم که اعتقاد دارم پس از استقلال و پرسپولیس خودش را از فوتبال ایران جدا کرده و به یک ثبات مدیریتی رسیده است. افزود: برنامه‌های آنالیزی ما به هم ریخته چون برنامه‌های ما بر حسب تاکتیک‌های استیماچ بوده اما الان نمی‌دانیم چه کسی در ترکیب آنها قرار می‌گیرد.

وی گفت: از همین جا اعلام می‌کنم به دلیل اینکه شرایط تا پایان فصل حساس است فقط در نشستها حرف می‌زنم و به بچه‌ها هم می‌گویم سعی کنند به حواشی ورود نکنند هر چند که آنها را ممنوع‌المصاحبه نمی‌کنم. اما باید مصاحبه‌هایشان فیلتر شده باشد. ما روزهای سختی پیش رو داریم .

منصوریان گفت:اگر بگویم دنبال قهرمانی هستیم هم رویایی می‌شود و هم بی‌منطق اما اگر سه امتیاز سپاهان را بگیریم می‌توان در مورد همه احتمالات صحبت کرد. برهمین اساس گروه آنالیز‌مان را بسیج کرده‌ایم و به آنها گفته‌ایم تا هر کدام جداگانه حریفان آینده نفت را رصد کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد وضعیت تیمش تصریح کرد: ما اینقدر به هم نزدیکیم که شاید حتی در مسائل ریز هم مشورت می‌کنیم و به این نتیجه رسیده‌ام اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید اتحاد و همدلی داشته باشیم.

منصوریان تاکید کرد ما فردا 3 امتیاز را می‌خواهیم و این 3 امتیاز مهمتر از بازی‌های آینده است. اگر حریف را شکست دهیم می‌توانیم در مورد بازی‌های بعدی صحبت کنیم اگر شکست ندهیم از تاثیرگذاری در جدول هم خارج می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا تیمش برای استقلال بازی می‌کند یا خیر،‌گفت: ما خودمان شانس داریم و سهمیه را می‌خواهیم. اگر این شرایط نبود شاید حرف شما درست بود. اما این قرعه به نام ما خورده که یک استقلالی در هفته 28 مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد وهدف ما حفظ شرایط جدول است و اینکه به نقطه‌ای برسیم که به آن افتخار کنیم.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.