اصفهان؛

بازگشت سپاهان به خانه بعداز 7 هفته

سپاهان برای نخستین بار بعد از تعطیلات نیم فصل در حضور انبوه هوادارانش به مصاف سایپا می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طلایی‌پوشان اصفهانی پس از برگزاری دو بازی سنگین بیرون از خانه به نصف جهان بازمی‌گردند تا برای نخستین بار پس از اتمام تعطیلات زمستانی در ورزشگاه فولادشهر به مصاف سایپا می روند.

از آخرین حضور سپاهان در استادیوم فولادشهر 7 هفته می‌گذرد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر آخرین بار در این ورزشگاه در قالب شهرآورد اصفهان به مصاف تیم ذوب‌آهن رفت.

در فاصله 7 هفته‌ای این دو دیدار خانگی، طلایی‌پوشان پس از مدتی استراحت و پیگیری تمرینات در اصفهان یک اردو در ترکیه برگزار کردند، چند روز پس از بازگشت به ایران در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به 80 هزار تماشاگر به مصاف پرسپولیس رفته و در اهواز به فولاد باخته‌اند.

حالا هواداران سپاهان که پس از نمایش دلچسب این تیم برابر پرسپولیس حسابی امیدوار شده بودند و در پی شکست به فولاد ناامیدی را تجربه کردند منتظرند ببینند تا تیم محبوبشان در نخستین مسابقه خانگی بعد از تعطیلات چه خواهد کرد.

پیروزی برابر سایپا که دو مسابقه آخر خود را واگذار کرده کار ساده‌ای برای شاگردان ایگور استیماچ نخواهد بود زیرا نارنجی‌پوشان تهرانی قطعاً تمایلی به پذیرش سومین باخت پیاپی نخواهند داشت.

با این حال، سپاهان برای سروسامان دادن به وضعیت نابسامان خود در جدول و پایان دادن به این روند محکوم به کسب حداکثر امتیازات این بازی خانگی است

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.