پاکسازی دومنطقه گردشگری با همت دانش آموزان محیط زیست قوچان

دانش آموزان دبیرخانه محیط زیست قوچان ، دو نقطه گردشگری در منطقه حفاظت شده دربادام این شهرستان واقع در خراسان رضوی را پاکسازی کردند.

پاکسازی دومنطقه گردشگری با همت دانش آموزان محیط زیست قوچانبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست قوچان گفت: دو منطقه گردشگری دره شارک و امام باد در منطقه حفاظت شده "دربادام" قوچان توسط دوستداران محیط زیست این شهرستان پاک سازی شد.

حسین زاده افزود:این پاکسازی توسط دانش آموزان مدرسه راهنمایی شبانه روزی امامقلی ، که از مدارس دبیرخانه محیط زیست شهرستان است انجام و زباله های جمع آوری شده با همکاری دهیاری شارک به زباله گاه روستایی منتقل شد.

وی گفت: در برنامه ای دیگر که با همکاری فرمانداری قوچان ،شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، دانشگاه پیام نور و دهیاری روستای شارک برگزار شد با فراخوان عمومی در سطح شهر از یک هفته قبل و ثبت نام محدود از دوستداران محیط زیست ، با یک دستگاه اتوبوس داوطلبان را به منطقه حفاظت شده دربادام انتقال و به پاکسازی تفرجگاه اطراف زیارتگاه امام باد پرداختند و در پایان با برش کیک زمین پاک ، تحقق زمین سبز را آرزو کردند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.