اهواز؛

کشتی‌گیران نونهال و نوجوان ایذه‌ای در اردوی خارج از کشور

فرنگی کاران نونهال و نوجوان ایذه‌ در اردوی خارج از کشور حضور می یابند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛  سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه بیان داشت: به‌ منظور ایجاد روحیه مضاعف و آشنایی با شرایط رقابت‌های بین‌المللی برای کشتی‌گیران پایه شهرستان، یک دور اردوی چند روزه در یکی از کشورهای همجوار برگزار خواهد شد.

ملک‌محمد بویری تصریح کرد: این اردو در هفته‌های آتی در یکی از کشورهای خارجی برگزار می شود و تیم سینا صنعت در کنار برپایی اردو در چند مسابقه شرکت خواهد کرد.

وی هدف از این اقدام را ایجاد انگیزه برای ورزشکاران عنوان کرد و گفت: بدون شک حضور ورزشکاران نوجوان و جوان شهرستان در اینگونه اردو‌ها و مسابقات باعث تشویق و ترغیب هرچه بیش تر آن ها به سمت ورزش و ایجاد یک خودباوری برای حاصل شدن موفقیت در این رده سنی و تلاش برای آینده در مقاطع بالا‌تر خواهد شد.

بویری اظهار داشت: پس از برگزاری موفق رقابت‌های کشتی نونهالان کشور در این شهرستان حضور تیم‌های نوجوانان و جوانان ایذه در یک اردوی خارجی برای اولین‌بار می‌تواند گامی در حرکت به ‌سوی آینده امیدوارکننده این ورزشکاران مستعد باشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه بویری هدف دیگر از حضور این کشتی‌گیران آینده‌دار در این رقابت‌های خارجی را کسب تجربه و آشنایی با شرایط مسابقات بین‌المللی دانست و افزود: بدون شک هر آنچه که باعث پیشرفت و معرفی کشتی و ورزشکاران ایذه‌ای به عرصه‌های گوناگون شود را انجام داده تا این شهرستان در رده‌های پایه هم گامی محکم به سمت جلو داشته باشد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.